Business Development Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru este o companie romaneasca, in continua dezvoltare, care ofera servicii complete in producerea pompelor, pieselor de schimb pentru pompe, pieselor turnate sau prelucrate si gaseste permanent solutii profesionale, inovative, adaptate cerintelor pietei.

Pe langa pompele produse, majoritatea parteneriatelor includ si proiectarea si implementarea solutiilor optime pentru fiecare statie de pompare, in functie de caracteristicile acesteia (locatie, suprafata deservita, sursa de apa, necesitatile de irigare etc)

Scopul rolului:

  • Obiectivul este de a dezvolta o retea nationala de vanzari pentru solutiile si produsele companiei angajatoare;
  • In cadrul companiei, BDM-ul va fi in subordinea Directorului General si va avea in subordine (indirecta) departamentul de vanzari.

Aplica la acest job DACA:

  • Ai experienta in comercializarea de pompe si in ofertarea acestora;
  • Cunosti piata produselor comercializate, pentru identificarea celor mai bune solutii pentru client;
  • Cunosti bine specificul sectorului de irigatii (OUAI-uri (organizatiile utilizatorilor de apa pentru irigatii) si ANIF);
  • Ai experienta pe o pozitie similara de minimum 3 ani (coordonarea/colaborarea cu echipa de vanzari, implementare de proceduri comerciale etc);
  • Ai studii si experienta in domeniul instalatiilor;
  • Detii experienta dovedita in implementarea de strategii de crestere a cifrei de afaceri;
  • Cunosti limba engleza – nivel avansat;

Candidatul ideal:

  • Are abilitati de negociere si comunicare persuasiva;
  • Are abilitati de organizare si planificare eficienta a operatiilor si activitatilor unui intreg business;
  • E perseverent in atingerea obiectivelor, are gandire strategica si dinamism;
  • Cunoaste bine atat piata pompelor (nu doar pentru irigatii, ci si pentru aplicatii industriale) cat si sectorul de agricultura;
  • Detine calitati de manager de proiect. Acestea sunt necesare pentru urmarirea executarii contractelor si buna implementarea a solutiilor contractate cu clientii.

Responsabilitati:

  • Conduce efectiv, planifica si asigura dezvoltarea Departamentului de vanzari din cadrul companiei;
  • Isi insuseste si se asigura de cunoasterea produselor din portofoliu atat din punct de vedere tehnic cat si commercial;
  • Propune si implementeaza noi directii de dezvoltare a business-ului;
  • Identifica noi oportunitati de afaceri pentru produsele companiei;
  • Elaboreaza studii de piata semnaland inclusiv noile tendinte ale acesteia;
  • Ofera consultanta de specialitate clientilor;
  • Pastreaza si dezvolta relatia cu clientii;
  • Raspunde de dezvoltarea raporturilor dintre clienti si companie;
  • Stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate;
  • Elaboreaza estimari, prognoze a volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii/colaboratorii;
  • Intocmeste rapoarte periodice referitoare la activitatile desfasurate, rezultatele acestora si propune masuri de imbunatatire;
  • Urmareste lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor pentru clientii alocati;
  • Urmareste si influenteaza realizarea bugetului de vanzari la nivelul clientilor alocati.
  • Organizeaza evenimente specifice (ex: prezentari, conferinte, mese rotunde etc) pe domenii specializate cu potentiali parteneri si cu institutii care pot ajuta la promovarea produselor din portofoliu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la sc zoom hr romania srl pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la sc zoom hr romania srl pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are sc zoom hr romania srl locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?