Business development manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

wanted-crop

Candidatul ideal

Candidatul ideal este motivat, dinamic, creativ și orientat spre rezultate, cu abilități de vânzare și negociere peste medie și cunoștințe solide de marketing.

Dacă ai experiență și iți dorești să reușești, dacă ai rezultate dovedite și doresti noi provocări – te așteptăm în echipa noastră!

Responsabilități principale:

  • Aplică strategia de vânzări pe clienții gestionați având ca principal obiectiv realizarea targetelor;

  • Identifică noi oportunități și contactează potențiali clienți;

  • Participă la negocierea și încheierea contractelor de vânzări;

  • Participă la evenimente, seminarii și întâlniri utile pentru demararea de noi oportunități de afaceri și consolidarea rețelei proprii de contacte;

  • Promovează și întreține o relație de colaborare amiabilă, profesionistă cu reprezentanții clienților;

  • Intervine pentru încasarea în limitele termenilor contractuali a serviciilor prestate;

  • Monitorizează competiția și oportunitățile noi ivite pe piață;

  • Utilizează un sistem CRM pentru organizarea activității;

  • Dezvoltă strategia de marketing-vânzări;

  • Previzionează bugetele de venituri și cheltuieli ale activităților de marketing;

  • Urmărește realizarea obiectivelor de marketing – propune acțiuni de atingere a lor;

  • Gestionează, organizează și coordonează activitățile implicite ale relației de colaborare cu clienții și furnizorii de servicii din aria de competență;

Cerințe:

  • Cunoștințe de limba engleză;

  • Experiență de min. 3 ani în promovare și vânzare B2B servicii – preferabil domeniul IT sau similar;

  • Excelente abilități de relaționare, influențare și negociere;

  • Atitudine orientată spre rezultate, proactivă și pozitivă;

  • Creativitate în găsirea de noi clienți și determinare în a-i aborda prin orice metodă: e-mail, telefonic, contact direct, etc.;

  • Cunostințe medii de utilizare a platformelor Mailchimp și Wordpress;

  • Cunoștințe de MS Office și software CRM;

  • Abilități excelente de planificare și organizare a muncii;

  • Rapiditate și eficiență în folosirea internetului și a programelor specifice.

Reprezintă avantaje:

  • Cunoștințe tehnice în domeniul IT&C;

  • Cunostințe de HTML, CSS, Photoshop sau Illustrator;

  • Cunoștințe tehnice SEO;

  • Cunoștințe Google AdWords și/sau Google Analytics, Fb Adds.

  • Experiență în creare de conținut (texte oferta, prezentare produs, articole blog, etc.).

Mediul de lucru:

  • Telefon decontat în interes de serviciu;
  • Bonusuri salariale în funcție de vânzări (până la 20%);
  • Prime cu diverse ocazii festive;
  • O echipă tânără, dinamică și inovatoare;
  • Transportul în interes de serviciu decontat;
  • Un mediu de muncă plăcut, prietenos și pasionat care încearcă să stimuleze excelență, creativitatea și calitate;
  • Posibilități de dezvoltare personală și profesională prin participarea la cursuri și seminarii dedicate îmbunătățirii performanțelor profesionale;
  • Proiecte interesante în domeniul caselor inteligente.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la QSound SOFT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la QSound SOFT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are QSound SOFT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?