Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PROVIDENT angajeaza Business Leader in judetul Brasov, Covasna si Harghita
CANDIDATUL IDEAL:
- Experienţă în coordonarea unei echipe şi coaching pentru obţinerea performanţei echipei;
- Abilitatea de a echilibra obiectivele pe termen scurt ale echipei cu directia strategica a companiei pe termen lung;
- Abilitatea de a conduce procesul de vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
- Experienţă în implementarea efectivă a planurilor de colectare a creanţelor;
- Conştientizarea mediului politic, economic şi social şi evaluarea impactului asupra afacerii;
- Întelegerea proceselor de management al schimbării, instrumente şi tehnici, şi abilitatea de a conduce şi sustine oamenii în timpul schimbării;
- Abilitatea de a gestiona performanţa individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor;
- Abilitatea de a evalua şi gestiona riscurile;
- Bune abilităţi comerciale, analitice, de rezolvare a problemelor şi luare a deciziilor;
- Abiltatea de gestionare a unui buget în mod eficient;
- Excelente abilităţi de comunicare: incluzând abilitatea de a se asigura că toţi membrii echipei extinse înteleg modul in care rolul lor contribuie la atingerea strategiei;
- Abilitatea de a gestiona echipe de la distanţă;
- Studii superioare finalizate;
- Permis de conducere;
- Disponibilitate pentru deplasări in ţară.
RESPONSABILITATI/BENEFICII:
- Vei fi responsabil de livrarea performanţei in zona alocată prin managementul direct al echipei de manageri de vanzari;
- Vei fi responsabil de bugetul anual pentru zona alocată si te vei asigura de atingerea obiectivelor asigurând eficientizarea costurilor;
- Te vei asigura că echipa pe care o coordonezi are abilitatea de a gestiona performanta afacerii pe zona alocată- incluzând recrutarea, selecţia, livrarea de training si sprijinirea echipelor de Agenti de vânzări;
- Vei oferi feedback proactiv şi vei oferi suport în soluţionarea problemelor de management;
- Te vei asigura că procesul de colectare asigură, în toată zona ta de responsabilitate, susţinerea calităţii creşterii;
- Vei fi responsabil de acoperirea nevoilor operaţionale/ de resurse şi de business pentru zona alocată in ceea ce priveste dezvoltarea, angajamentul, managementul performanţei şi retenţia angajaţilor;
- Te vei asigura de existenta controalelor eficiente de prevenire a pierderilor şi de implementarea proceselor şi monitorizărilor pentru minimizarea fraudelor.
CE OFERIM:
Dorim să te bucuri de un loc de muncă plin de provocări și iti oferim șansa de a-ți dezvolta cariera într-o companie multinațională, precum și să contribui la creșterea afacerii.
Acesta este motivul pentru care oferim un pachet salarial competitiv, pe lângă o gamă de beneficii personalizate nevoilor tale.
Cariera ta, dezvoltarea personală, gestionarea performanței, cursurile și salariul sunt la fel de importante pentru noi cum sunt și pentru tine.