Business Performance Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un jucător major în domeniul energiei verzi (2,5 GWp de capacitate instalată), o companie care dezvoltă, construiește, operează și finanțează proiecte de energie solară la nivel mondial.

Compania a construit până acum peste 130 de centrale electrice cu energie solară, dintre care unele sunt printre cele mai mari din lume, contribuind la realizarea unui viitor mai luminos, mai curat și fără poluare (echivalentul a milioane de tone mai puțin CO2 anual). Soluțiile end-to-end oferite de companie (de la proiectare la întreținere și service) sunt furnizate de specialiști de elită și se bazează pe o infrastructură tehnică și de cunoștințe de vârf.

Cu sediul central în Germania, compania are o prezență globală puternică în 25 de țări din Europa, Asia, Orientul Mijlociu și America de Nord.

În România, compania deține o fabrică de producție în Cluj care produce panouri solare pentru proiectele globale ale companiei. Odată cu cererea în creștere pentru electricitate verde și schimbările climatice, compania angajează noi colegi.

Căutăm să recrutăm un Business Performance Analyst cu sediul în Cluj.

Candidatul ideal:

Educație și experiență:

- Preferabil diplomă de licență în Inginerie / Matematică / Statistică / Tehnic / Informatică / Contabilitate;
- Minim 3 ani de experiență relevantă în poziții similare sau orice altceva în ceea ce privește analiza datelor.

Alte competențe:

- Excel & Power Point – avansat;
- engleză – intermediar;
- Bună cunoaștere a analizei de afaceri;
- Capacitate mare de analiză și sinteză;
- Capacitate organizatorică, coordonare, prioritizare a sarcinilor, strategie și planificare;
- Abilități de comunicare/relație și ascultare activă.

Personalitate:

- Persoană proactivă, dinamică, practică, care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Atitudine pozitivă, lejeră, minte deschisă, creativitate;
- Autonomia si initiativa impreuna cu disciplina de a actiona nesupravegheat pentru a obtine rezultate.

Descrierea postului:

Obiectivul principal al rolului este să documenteze, să analizeze și să înțeleagă diverse metrici de afaceri și să ofere conducerii de top rapoarte precise.

Mai jos sunt câteva dintre cele mai importante responsabilități:

- Colaborează cu toate departamentele pentru a înțelege principalele procese operaționale;
- Proiectați și construiți KPI-uri și tabele de punctaj KPI-uri. Creează un sistem de raportare pentru departamentele companiei, funcțiile și principalele procese din cadrul organizației (KPI-uri și OKR);
- Colectați date relevante din procesele și departamentele interne. Efectuează reconcilieri de date pentru a identifica anomaliile datelor;
- Furnizarea de rapoarte statistice săptămânale și lunare (în Excel și Power Point) despre diferite procese interne. Identificați tendințele relevante, faceți analize de urmărire, pregătiți vizualizări. Elaborează materiale informative și rapoarte pentru conducerea de vârf;
- Monitorizarea KPI-urilor de afaceri pentru a identifica și raporta performanța afacerii. Produceți perspective de afaceri din KPI-uri de performanță pentru a sprijini luarea deciziilor;
- Găzduiește ședințe de performanță a procesului care evidențiază decalajele de performanță și zonele întârziate. Pe baza datelor colectate, înaintează propuneri de măsuri necesare pentru realizarea acțiunilor de îmbunătățire a proceselor;
- Realizeaza rapoarte pentru monitorizarea performantei angajatilor;
- Oferă consultanță și suport pentru îmbunătățirea procesului. Contribuie la dezvoltarea sistemului intern de imbunatatire continua a proceselor;
- Identifică și propune noi indicatori relevanți pentru evaluarea activității companiei.

Beneficii:
- Lucrezi direct cu top managementul, contribui la fundamentarea unora dintre cele mai importante decizii ale companiei;
- Colegi deschiși și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă familială;
- Faci o activitate în care nu ai chef de muncă;
- Faci parte dintr-o echipa si o companie cu resurse importante;
- Tichete de masa (20 lei/zi);
- Card de reducere in Iulius Mall la anumite magazine si 7card;
- loc de parcare convenabil gratuit;
- Salariu atractiv, contract de munca pe durata nedeterminata, munca la fata locului.

Companie de top, orientate spre viitor, proiecte unice la care alții doar visează!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Academia de HR locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?