Business Process Improvement Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a poziției: În acest rol, veți îmbunătăți eficiența generală OTC prin identificarea, recomandarea și conducerea de noi programe, procese și instrumente. Obține angajament, aliniere și implicare în strategia OTC.

Responsabil pentru identificarea, dezvoltarea, implementarea, guvernarea și monitorizarea tuturor proceselor, procedurilor, instrumentelor și valorilor care influențează OTC, precum și pentru a face recomandări pentru îmbunătățiri. Oferă cadrul și strategia pentru o experiență client de calitate. Monitorizează valorile cheie și sponsorizează proiecte pentru a aborda îmbunătățirea uneia sau mai multor valori cheie.

Conduce și participă la echipe de proiect pentru a implementa proiecte convenite pentru a se asigura că obiectivele și obiectivele de afaceri sunt îndeplinite în intervalele de timp stabilite.

Expert de proces

Principalele responsabilitati:
  • Dețineți documentația procesului (asigurați-vă că este actualizată, creați acolo unde nu există, actualizați
  • Proiectați soluții care vor îmbunătăți sau corecta defectele proceselor, procedurilor și instrumentelor OTC. Aceasta poate include utilizarea diferitelor instrumente analitice pentru a eficientiza/reproiecta un proces sau o procedură sau documentarea cerințelor de afaceri pentru a reduce sarcina manuală.
Raportare
  • Furnizați rapoarte săptămânale și de sfârșit de lună și rapoarte operaționale OTC
  • Proiectați sisteme de analiză de afaceri și de înregistrare a datelor pentru utilizare în întregul departament.
  • Mențineți bazele de date și efectuați actualizări după cum este necesar pentru a asigura acuratețea
  • Examinați în mod regulat rapoartele de date pentru a localiza și a rezolva greșelile pe tot parcursul
  • Analizați și colectați cu precizie date pentru diferite tipuri de rapoarte de afaceri
Proiecte
  • Fiți implicat și acționați ca IMM în proiecte de transformare sub conducerea echipei globale OTC
  • Cooperați cu managerul de proiect și cu echipele de proiect pe proiecte/inițiative la scară mică și mare
Cerințe
  • Diplomă universitară de preferință în administrarea afacerilor, economie sau științe informatice
  • Minim 3 ani experiență relevantă în OTC
  • Minim 3-5 ani experiență în lucrul cu date/pregătirea de rapoarte/fond analitic
  • Abilitatea de a aplica cunoștințele despre principiile și practicile de afaceri multidisciplinare pentru a obține rezultate de succes în proiecte și activități interfuncționale
  • Implicarea proiectelor de îmbunătățire, certificarea Lean Six Sigma ar fi un plus
  • Experiență puternică în sistem și abilități de calcul: Siebel, Oracle, SAP, Microsoft Office, Dezvoltare de rapoarte Business Objects, abilități avansate Excel, Power BI, Power Query, VBA, Macro, baze de date, MS Access, aplicații de facturare și C&C etc.
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba engleză.

Alăturați-vă nouă la #ADP!

Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?