Business Relationship Manager (BN, CS, SB, CT, BT)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Experienţă de lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
  • Experienţă şi cunoştinţe în tehnici de vânzare şi colectare;
  • Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
  • Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
  • Abilitatea de a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
  • Abilitatea de a conduce procesul de vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
  • Abilitatea de a evalua şi gestiona riscul de credit;
  • Bune abilităţi comerciale, analitice si de solutionare a problemelor;
  • Excelente abilităţi de comunicare astfel încât toţi membrii echipei tale înteleg modul în care rolul lor contribuie la atingerea strategiei stabilite;
  • Abilitatea de a conduce şi sustine oamenii într-un proces al schimbării si constientizarea impactului personal asupra celorlalţi;
  • Abilitatea de a identifica şi dezvolta talente;
  • Studii liceale finalizate;
  • Permis de conducere.

Descrierea jobului

Responsabilităţi:

  • Vei fi responsabil de performanţa echipei, recrutarea şi selecţia agentilor de vânzări, livrarea trainingului de produs şi oferire suport pentru intreaga echipă de vânzări;
  • Vei lucra împreună cu echipa ta de agenţi de vânzări la dezvoltarea şi implementarea planurilor de creştere şi dezvoltare, asigurând atingerea potenţialului maxim de creştere pentru aria pe care o coordonezi
  • Vei direcţiona energia şi focusul întregii echipe pentru atragerea clienţilor noi şi retenţia celor deja existenţi;
  • Te vei asigura că procesele de colectare funcţionează la un nivel ridicat de calitate în toată aria ta de responsabilitate, inclusiv prin vizitarea clienţilor;
  • Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare agent de vânzări pentru îmbunătăţirea rezultatelor de vânzări;
  • Te vei asigura că regulamentul şi politicile interne ale companiei sunt respectate şi aplicate in fiecare unitate de afacere din aria ta de responsabilitate;
  • Vei acorda atenţie unei comunicări eficiente în cadrul echipei pe care o coordonezi şi te vei asigura că informaţiile referitoare la obiectivele setate sunt cascadate şi întelese de toţi membrii echipei.


Ce oferim :

Dorim să te bucuri de un loc de muncă cu provocări și de șansa de a-ți dezvolta cariera într-o companie multinațională, precum și să contribui la creșterea afacerii. Acesta este motivul pentru care oferim un pachet salarial competitiv, pe lângă o gamă de beneficii personalizate nevoilor tale.
Cariera ta, dezvoltarea personală, gestionarea performanței, cursurile și salariul sunt la fel de importante pentru noi cum sunt și pentru tine.

Dacă te-am convins, trimite-ne CV-ul tău. Noi suntem Provident! Ne bucurăm să te cunoaștem!
Noi suntem Provident. Ne bucurăm să te cunoaştem!

Descrierea companiei

Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN ., cu sediul în Calea Serban Voda, nr, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.

Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.

De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?