Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj);
- cunostinte specifice despre industria telecom;
- foarte bune abilitati de ascultare si comunicare;
- orientare catre client si catre identificarea solutiilor;
- engleza nivel avansat;
- foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office).
Descrierea jobului
La Vodafone vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul.
Astfel, vei gasi in Vodafone o echipa unita care are drept scop oferirea unei experiente pozitive clientilor in functie de nevoile fiecaruia.
Responsabilitatile tale:
- interactiunea cu clientii business, identificarea nevoilor, consilierea si comunicarea cu acestia;
- dezvoltarea relatiilor cu clientii business, gestionarea bazelor existente si identificarea de noi clienti;
- atragerea clientilor noi in portofoliu pein activitati specifice: hunting, recomandari, etc.;
- urmarirea evolutiei fiecarui cont in sensul de a propune in permanenta cele mai potrivite solutii de comunicare;
- furnizarea informatiilor necesare despre functionarea si utilizarea produselor si serviciilor Vodafone;
- verificarea integritatii, completarea contractului si a actelor aditionale, facturarea si completarea certificatului de garantie, preluarea si trimiterea in service a echipamentelor;
- realizarea analizelor de vanzari si a rapoartelor.
Ce iti oferim:
- Pregătire intensă în sesiuni de training cu durata de 2 săptămâni
- Acces la o mare varietate de cursuri și resurse de învățare, prin platforma noastră internă Vodafone University
- Participarea la concursuri si acordarea unor bonusuri care recompensează performanța individuală și pe cea de echipă;
- Susținere și promovare în carieră;
- Abonament nelimitat de voce și date si accesul la oferte preferențiale pentru terminalele comercializate de Vodafone