Retail Banking caută un membru pasionat al echipei Business Strategy care să ajute triburile să ofere clienților noștri experiență de primă clasă.
Ziua ta
- Implementează strategia de afaceri pe termen lung, aliniată cu obiectivele de retail/bancă, așteptările pieței;
- Definirea contribuției fiecărui produs, segment de clienți și canale la strategia de trib/Retail;
- Definirea si implementarea campaniilor comerciale pentru a sustine performanta asteptata a produselor din domeniu;
- Propune strategie de preț pentru produsele din domeniu și monitorizează activ;
- Promovarea mentalității de experimentare în rândul membrilor echipei, împărtășirea rezultatelor și identificarea celor mai bune practici;
- Monitorizarea performanței produselor, a vânzărilor și a P&L-ului;
- Sprijinirea modului agil de lucru și căutarea activă pentru îmbunătățirea acestuia;
- Pregătirea și pregătirea pentru a prezenta prioritățile echipei în fața diferitelor părți interesate.
Ce aduci tu echipei
- Licență universitară/calificare postuniversitară, reprezintă un plus;
- Analitic și calcul, experiență anterioară în finanțe sau experiență în Business Intelligence reprezintă un plus;
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba engleză;
- Abilități analitice puternice de a se arunca și de a se înălța, de a conecta punctele, de a stabili strategia și direcția pe baza faptelor și cifrelor;
- Capacități de comunicare inspiratoare, pentru a oferi o poveste convingătoare, care implică și influențează întreaga organizație;
- Jucător în echipă; este vorba de echipă, ai încredere în ceilalți și poți avea încredere. Sunteți dedicat obiectivelor echipei și aveți întotdeauna spiritul potrivit;
- Abilitatea de a lucra în organizarea matriceală, mentalitate colaborativă;
- Autonomia de stabilire a propriilor priorități și gestionarea restanțelor, mod structurat de lucru în timp ce flexibilitate de adaptare la schimbările continue, mentalitate „poate face”, proactiv și dispus să dea un mișor suplimentar;
- Cunoașterea solidă a produselor bancare, precum și a factorilor care influențează activitatea bancară;
- Pasiune pentru client și abilități de comunicare;