Business Support Engineer (Enterprise) with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru este creatorul uneia dintre cele mai rapide și mai eficiente linii de software de securitate a internetului certificat internațional. Compania este un pionier în industrie, introducând și dezvoltând protecție premiată din 2001. Astăzi, tehnologia clientului nostru asigură experiența digitală a aproximativ 400 de milioane de utilizatori casnici și corporativi din întreaga lume.


Rol:

Departamentul Enterprise Support and Services cu sediul in Bucuresti cauta un nou membru tanar si entuziast! În calitate de inginer de suport pentru întreprinderi, veți fi responsabil cu asigurarea asistenței tehnice de înaltă calitate pentru clienții de afaceri din întreaga lume, în conformitate cu cerințele de performanță și SLA necesare. Veți fi o legătură între clientul nostru și clienții săi existenți.

Serviciile oferite sunt axate pe asistență prin e-mail, telefon și bilete, cu toate acestea, vi se va cere și să coordonați sesiunile de la distanță pentru o mai bună vizibilitate și o depanare mai eficientă a problemelor raportate.

În acest proces, veți acționa ca o legătură între nevoile clienților noștri și celelalte departamente, efectuând escalade către celelalte departamente și oferind descrieri sau rapoarte detaliate acolo unde este necesar. Astfel, vi se va cere să lucrați îndeaproape cu echipele de testare și dezvoltare software, precum și cu alți experți, într-un mediu tânăr și competitiv, care vă va îmbogăți experiența și vă va extinde perspectiva .


Responsabilitati:

  • Asigurați L2 de Suport prin e-mail, telefon și asistență la distanță pentru clienții Enterprise în termenii și condițiile agreate;
  • Îndeplinește cerințele SLA și fluxul de lucru procedural intern;
  • Efectuați o analiză a mediului virtual și colectarea de informații privind infrastructura clientului pentru implementarea soluțiilor Enterprise și furnizați aceste detalii în Declarațiile de lucru;
  • Gestionează și realizează în mod independent conturile atribuite privind implementarea/implementarea Soluțiilor Enterprise;
  • Oferiți expertiză în aplicații odată ce acestea sunt mutate de la testare la producție;
  • Inițiază, gestionează și documentează rapoartele de implementare a întreprinderii;
  • Construiți și mențineți o relație consolidată cu clienții;
  • Propune îmbunătățiri legate de proceduri, fluxuri de lucru etc.
  • Raportare în timp util și precisă asupra stării sarcinilor atribuite;


Ore de lucru:

Echipa engleză: Lucrează în ture de 8 ore, 24/7.

Echipa Franceză: 09:00-18:00

Echipa Germană : 09:30-18:30


Cerințe:

  • Minim doi ani de experiență profesională (domeniu suport tehnic) în următoarele domenii:
  • Windows Desktop 7/8 sau 10 Administrare avansată; Experiența MacOS este un plus;
  • Administrare avansată Windows Server 2008/2012; Servicii Windows: AD, DNS, DHCP, Servicii la distanță;
  • Administrare avansată Linux sau Unix – instalare, întreținere, upgrade, Backup, NFS, Networking;
  • Administrare avansată a infrastructurii de virtualizare: VMware ESXi, Citrix Xen Server, Microsoft Hyper-V;
  • Avansat Cunoștințe de bază despre conceptele de rețea TCP/IP și experiență practică;
  • Administrarea produselor antimalware este un plus .


Este necesară eligibilitatea pentru angajare pentru a lucra în România, deoarece compania nu va urmări sponsorizarea vizelor pentru aceste posturi.


Explorați cele mai recente oportunități de angajare pe www.key-talents.com

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Key Talents pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Key Talents pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Key Talents locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?