Centrul de sprijin pentru proiecte este o funcție cheie în cadrul RADC-urilor care asigură managementul proiectelor în cadrul practicii noastre de audit și asigurare.
Căutăm un manager de proiect pentru asistență comercială care să lucreze cu unii dintre clienții noștri cheie.
Alăturându- vă la Centrul de suport pentru proiecte, veți avea ocazia să vă dezvoltați și să vă extindeți cariera datorită varietății mari de oportunități disponibile. Devenind parte integrantă a acestui grup, veți lucra pentru a furniza o muncă de calitate pentru echipele de audit și asigurare și pentru clienții noștri, care va avea un impact direct asupra pieței.
Veți conduce o echipă , inclusiv lucrând în colaborare cu Asociații seniori de asistență pentru proiecte, pentru a gestiona întrebările de HR și de zi cu zi pentru a asigura o cultură a transparenței în care toți membrii echipei se simt apreciați. Promovăm o cultură a dezvoltării continue ; veți prelua performanța și dezvoltarea membrilor echipei dumneavoastră prin motivarea și încurajarea acestora să creeze un impact strategic.
Responsabilități, o privire de ansamblu asupra activităților dvs. principale în cadrul rolului Deloitte RADC :
Rolul dumneavoastră va fi parte integrantă a echipelor de audit și asigurare – rolul esențial în coordonarea livrării proiectelor. Rolul este de așteptat să se dezvolte, dar implică o combinație de responsabilități în funcție de nevoile „punct-in-time” ale proiectului, inclusiv managementul de proiect.
- Utilizarea șabloanelor de planificare a proiectului și a îndrumărilor pentru a sprijini echipa orientată către client în planificarea proiectului;
- Gestionarea, monitorizarea și controlul proiectului pe parcursul ciclului de viață de audit/asigurare, de la planificare până la finalizare și debrief; aplicarea principiilor metodologiei agile pe tot parcursul;
- Utilizarea pachetului de îndrumare pentru debrief pentru a conduce proiectul la întâlnirea de debrief: Îndrumarea echipei prin punctele agendei; captarea succeselor, provocărilor și soluțiilor; înregistrarea acțiunilor în instrumentul de urmărire a acțiunilor de debrief;
- Gestionarea finanțelor proiectelor: Pregătirea și revizuirea bugetelor; facturare; coordonarea si urmarirea taxelor si facturilor; analiza, monitorizarea și raportarea finanțelor proiectelor; rezolvarea întrebărilor generale privind finanțele;
- Actualizarea și revizuirea continuă a sistemului intern de management al resurselor Deloitte, astfel încât echipele orientate către clienți să aibă cea mai actualizată viziune asupra poziției de resurse a proiectului. Acționează ca o legătură între echipa de programare și echipa care se confruntă cu clienții pentru a rezolva orice probleme de programare;
- Stabilirea structurii de guvernare a întâlnirilor și comunicării, stabilirea agendelor și coordonarea implementării acesteia;
- Urmărirea acțiunilor: Alocarea de termene limită și oameni responsabili și urmărirea finalizării
- Colectarea, înregistrarea și urmărirea riscurilor și problemelor legate de proiect, evidențiind în mod regulat acestea echipei care se confruntă cu clienții. Este posibil să vi se solicite să monitorizați planul de diminuare a riscurilor;
- Coordonarea procesului de revizuire a documentelor. Aceasta implică lucrul cu echipa orientată către client și utilizarea planului de proiect pentru a construi un calendar și un program de revizuire a documentelor, coordonând implementarea acestuia;
- Acționează ca o legătură între client și echipa orientată către client pentru a gestiona așteptările și rezultatele livrabile ale clienților;
- Acționează ca legătura cheie între echipa orientată către clienți și centrele de excelență/centrele de livrare prin comunicare regulată;
- Coordonarea tuturor părților pentru a oferi clienților o experiență coerentă, inclusiv specialiști și echipe componente, după caz;
- Interacțiunea cu părțile interesate seniori de-a lungul proiectului.
Responsabilități suplimentare – dependente de proiect:
- Lucrul în colaborare cu Deloitte și managerii de proiect clienți pentru a sprijini livrarea cu succes a proiectului
Conducerea oamenilor:
- Responsabil de performanța și dezvoltarea mai multor asociați seniori și a membrilor echipei de juniori pe care îi supraveghează;
- Conducerea și conducerea asociaților: ținerea individuală, coaching, mentorat și schimb de cunoștințe;
- Împuternicirea asociaților seniori cu experiență pentru a conduce mai mulți membri juniori ai echipei;
- Supravegherea și gestionarea volumului de muncă al echipei, a capacității, a orelor suplimentare și a concediilor anuale;
- Gestionarea și monitorizarea absenței echipei în conformitate cu politica Deloitte;
- Gestionarea problemelor de resurse umane ale echipelor în conformitate cu politica;
- Sprijinirea bunăstării echipei folosind instrumente și resurse din firmă;
- Punct de escaladare pentru echipele echipelor orientate către clienți;
- Acționează ca antrenor pentru membrii echipei în cadrul departamentului mai larg;
- Sprijinirea recrutării de noi membri ai echipei în cadrul evenimentelor de selecție a candidaților;
- Susținerea și implementarea viziunii managementului pentru direcția departamentului;
- Gestionarea unor echipe diverse într-o cultură de echipă incluzivă în care oamenii sunt recunoscuți pentru contribuția lor.
Cerințe, pentru a vă califica pentru acest Rol, trebuie să aveți :
- Minim doi ani de experiență în integrarea într-o echipă de proiect; a gestionat eficient riscurile, problemele, dependențele și finanțele;
- Capacitate dovedită de a livra inițiative la timp, la timp, cu nivelul de calitate cerut;
- Experiență în elaborarea termenelor de proiect și lucrul la un plan de proiect;
- Abilități și experiență puternice de supraveghere și conducere a oamenilor;
- Un nivel înalt de experiență de coaching și mentorat;
- Excelente abilități de gestionare a timpului, comunicare și rezolvare a problemelor;
- Abilitatea de a gestiona prioritățile în schimbare și cerințele concurente;
- Abilități puternice de management al părților interesate, influență și joc în echipă;
- Foarte motivat și proactiv;
- Cunoștințe excelente de Excel și PowerPoint;
- Acolo unde este cazul, solicitanții vor trebui să fie dispuși să-și petreacă o parte din timp pe site-ul clientului, alături de echipa Deloitte la fața locului.
Ce oferim, angajamentul nostru față de tine :
- Birouri moderne cu dotări excelente;
- Bun echilibru între viața profesională și viața privată – program de lucru previzibil;
- Un loc de muncă la birou cu călătorii limitate/fără;
- Lucrul într-un mediu multinațional cu profesioniști Deloitte din toată Europa;
- Antrenament amplu.