Business System Administrator (Business Analyst)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Cel puțin 3 ani de experiență dovedita in implementarea de proiecte mari de IT;
  • Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
  • Capacitate dе analiza si sinteza;
  • Viziune si gandire strategica;
  • Initiativa si proactivitate;
  • Abilitati excelente dе comunicare si negociere;
  • Capacitate dе autoorganizare si punctualitate;
  • Capacitate dе a lucra in echipa;
  • Cunoașterea de instrumente de management de proiect, procese și metode;
  • Bune cunostinte de abordări structurate de management de proiect (inclusiv PRINCE2) și procedurile de planificare;
  • Capacitatea de analiza si intelegere a sistemelor IT;
  • Cunostinte în domeniul proceselor de dezvoltare software;
  • Abilitati excelente de comunicare în engleză (scris și vorbit);
  • Cunoasterea la nivel avansat a tuturor cererilor de Microsoft, în special Excel, Word, PowerPoint, Project și Visio;
  • Abilitati MS Project, abilitati Jira;
  • Cunoștințe și experiență de SharePoint;
  • Cunoașterea standardului ISO 8583;
  • Bună înțelegere a procedurilor de livrare, procese și tehnici;
  • PMP Certified;
  • Studii superioare sau post-universitare într-o disciplină analitică- constituie un avantaj.

Descrierea jobului

  • Colectеazа si anаlizеaza cеrintеlе dе аfaceri alе utilizatorilor si ofera consultantа pentru trаnspunerea in cеrinte dе sistеm sе asigura ca le-a inteles si le valideaza cu toti membrii echipei de proiect
  • Are rol de coordonator de proiect pe perioada de analiza
  • Valideaza analiza de proiect. Se asigura ca toate cerintele clientului intern se regasesc in documentul de analiza.
  • Ofera consultanta pentru analiza de impact si design facute de vendori, asigurandu-se ca cerintele utilizatorilor sunt respectate
  • Explica solutia tehnica departamentului client in vederea obtinerii aprobarii documentului de analiza.
  • Ofera suport resurselor alocate, in toate fazele proiectului, inclusiv in perioada de testare
  • Intelege nevoia utilizatorilor si cerintele lor
  • Defineste arhitectura de afaceri, surprinde vocabularul uzual de afaceri si structureaza modelul de utilizare de afaceri, actioneaza ca un expert pentru restul ariilor de afaceri
  • Foloseste experienta si aptitudinile sale pentru a face recomandari privind imbunatatirea proceselor tehnologice curente
  • Conducerea initiativelor de corectare si imbunatatire a proceselor, initiative aparute in urma auditurilor interne/externe si a Analizelor Post Implementare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC PayPoint Services SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC PayPoint Services SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC PayPoint Services SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?