Business System Manager Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Lumea noastră se transformă, iar PTC este în frunte. Software-ul nostru reunește lumea fizică și cea digitală, permițând companiilor să îmbunătățească operațiunile, să creeze produse mai bune și să împuternicească oamenii în toate aspectele afacerii lor.


Oamenii noștri fac toată diferența în succesul nostru. Astăzi, suntem o echipă globală de aproape 7.000, iar obiectivul nostru principal este de a crea oportunități pentru ca membrii echipei noastre să exploreze, să învețe și să se dezvolte - toate în timp ce văd ideile lor prind viață și sărbătorind diferențele care ne fac ceea ce suntem și este posibilă munca pe care o facem.


Echipa ta


Echipa Business Quality Operations, din cadrul Organizației IT, este responsabilă pentru furnizarea managementului calității alături de expertiză și consultanță privind sistemele de afaceri ale întreprinderii. Participăm la lansarea și testarea funcțională a noilor caracteristici ale aplicației, oferim asistență utilizatorilor finali din afacere și asistăm la monitorizarea și coordonarea tranzacțiilor critice ale sistemului de afaceri. Mai exact, domeniile dumneavoastră de responsabilitate vor include supravegherea unei echipe de analiști care sprijină sistemele și procesele de resurse umane.


Ziua ta


Responsabilitățile de zi cu zi pentru un manager de sisteme de afaceri necesită abilitatea de a înțelege procesele de afaceri și nevoile de afaceri corespunzătoare care sunt gestionate în aplicații de întreprindere, cum ar fi Workday, Visier, Applause și alte platforme de resurse umane.


Va trebui să organizați și să prioritizați nevoile de asistență și întreținere ale părților interesate de afaceri, în timp ce coordonați și delegați sarcini către resursele echipei dvs. În calitate de manager și lider, veți conduce decizii strategice privind personalul și creșterea profesională în cadrul echipei dvs., precum și identificați punctele dureroase și zonele de îmbunătățire și eficiență sporită în mișcările de sprijin ale echipei. Acest rol este de așteptat să fie practic și vă va cere nu numai să gestionați echipa, ci și să contribuiți în calitate de analist care lucrează alături de echipa dvs. pentru a testa, investiga și rezolva problemele sistemului.


Succesul în acest rol este definit prin câștigarea încrederii companiei că sunteți avocatul lor de încredere și prin câștigarea încrederii angajaților dvs. demonstrând că aveți cele mai bune interese și aspirațiile lor în carieră în minte.


Abilități și cunoștințe


  • Experiență ca manager sau supervizor într-un rol bazat pe tehnologie
  • Familiarizare cu procesele și tranzacțiile de afaceri de resurse umane
  • Cunoștințe aplicate despre sistemele întreprinderii, cu o înțelegere de bază a diferitelor tipuri de utilizatori de sistem și a modului în care aceștia folosesc sistemul pentru a-și îndeplini sarcinile pentru a satisface nevoile de afaceri de nivel înalt
  • Înțelegerea și experiența cu integrările de sistem end-to-end și peisajele generale ale sistemelor de afaceri


Viața la PTC înseamnă mai mult decât lucrul cu cele mai de ultimă oră tehnologii de astăzi pentru a transforma lumea fizică. Este vorba despre a te prezenta așa cum ești și de a lucra alături de unii dintre cei mai talentați lideri ai industriei de astăzi pentru a transforma lumea din jurul tău.


Dacă împărtășiți pasiunea noastră pentru rezolvarea problemelor prin inovare, probabil că veți deveni la fel de pasionați de experiența PTC ca și noi. Sunteți gata să explorați următoarea mutare în carieră cu noi?


]]>

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PTC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PTC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PTC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?