Necesită cunoștințe de lucru și cunoștințe conceptuale extinse ale funcției de analiză a sistemelor de afaceri. Efectuează o serie de asistă tehnică
Wolters Kluwer Financial Services ajută organizațiile financiare cu o suită cuprinzătoare de tehnologii pentru a aborda standardele internaționale de raportare financiară, risc integrat și contabilitate financiară și contabilă secundară.
În calitate de jucător bine stabilit în spațiul de reglementare financiară, Wolters Kluwer Financial Services dezvoltă soluții tehnologice utilizate de instituțiile financiare din întreaga lume pentru a-și îndeplini reglementările.
Căutăm un
analist de sisteme de afaceri care să se alăture echipei noastre!
Responsabilitati cheie:
- Cu un nivel moderat de îndrumare, oferiți întreținere și asistență pentru aplicații în diverse medii, inclusiv furnizori tradiționali de găzduire, cloud privat și/sau cloud public
- Aplicați cunoștințele de lucru ale sistemelor de afaceri pentru a efectua sarcini tehnice moderat complexe
- Efectuați analiza, planificarea, colectarea cerințelor și proiectarea logică a unui produs software lucrând cu clienți interni și externi
- Adunați cerințele de afaceri de la proprietarii de produse/părți interesate, creați povești de utilizatori și lucrați îndeaproape cu echipele de tehnologie pentru a crea cerințe de sistem
- Înțelegeți ciclul de viață al dezvoltării software și dezvoltați o înțelegere a produselor și tehnologiei actuale pentru a proiecta și implementa soluții care să răspundă nevoilor afacerii
- Responsabil pentru crearea diferitelor artefacte, cum ar fi SRS, FS, cazuri de utilizare, fluxuri de date și fluxuri de proces pentru caracteristici specifice dintr-o versiune de proiect
- Participați la dezvoltarea celor mai bune practici, standarde de proiect, proceduri și obiective de calitate, inclusiv indicatori pentru evaluarea progresului
- Utilizați standardele, procedurile și obiectivele de calitate stabilite ale proiectului
- Conduceți întâlniri de lansare a proiectului, comunicând rolurile individuale și așteptările proiectului/programului
- Participă activ la interacțiunile externe și interne cu clienții
- Lucrați cu clienții interni și externi pentru a împărtăși cunoștințele de domeniu și pentru a oferi contribuții în dezvoltarea planificării proiectelor
- Abilitatea de a lucra cu clienți interni și externi pentru a analiza o problemă, a gândi creativ și a oferi o varietate de opțiuni de soluție
Cerințe cheie:
- Licență sau experiență relevantă echivalentă
- 2+ ani de lucru în analiza sistemelor de afaceri sau altă experiență echivalentă
- Cunoștințe de lucru și cunoștințe conceptuale extinse legate de sistemele IT de afaceri
- Abilități analitice și de rezolvare a problemelor demonstrate, cu o mare atenție la detalii
- Înțelege procesele de afaceri și cum să folosească capabilitățile standard ale sistemului pentru a le susține
- Abilitatea de a lucra într-un mediu de proiect dinamic, agil
- Abilități interpersonale și de comunicare eficiente cu capacitatea de a menține relații de lucru pozitive
Ceea ce oferim:
- Cameră pentru dezvoltare personală prin instrumente de formare externă, internă și program de învățare și dezvoltare #GROW
- Bonus anual de performanță în funcție de vechimea dvs
- Bonus de recomandare, tichete de masa, indemnizatie lunara, tichete cadou de doua ori pe an
- Asigurare de sănătate corporativă
- Programe de Mindfulness și Wellbeing (seminarii web Wellbeats, MyQuillibrium, Compsych, Mind & Body)
- Până la 28 de zile de concediu anual în funcție de vechime
- Avem o cultură puternică Work from Home și luăm în considerare nevoile punctuale și multe altele
- Program de lucru flexibil
- Făcând parte din Wolters Kluwer, veți contribui la dezvoltarea propriilor produse și soluții software