Business Technical Support Engineer with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului



Echipa BitDefender Enterprise Services din București caută un nou membru tânăr și entuziast!

În calitate de inginer de asistență pentru întreprinderi, sunteți responsabil pentru asigurarea suportului tehnic de calitate pentru clienții BitDefender Business din întreaga lume, în conformitate cu cerințele de performanță și SLA cerute. Veți acționa ca punct de legătură între Bitdefender și clienții săi existenți.

Serviciile prestate vor fi axate pe asistență prin e-mail și telefon, dar veți coordona și sesiunile de control de la distanță pentru o mai bună vizibilitate și o rezolvare mai eficientă a problemelor semnalate.

În acest proces, veți acționa ca o legătură între nevoile clienților noștri și celelalte departamente, escaladând escaladarea la nivelul următor cu descrieri sau rapoarte detaliate. Veți lucra astfel îndeaproape cu echipele de testare și dezvoltare software, precum și cu experți în securitate sau vânzări, într-un mediu tânăr și competitiv care vă va îmbogăți experiența și perspectiva.



sarcini


  • Oferiți asistență prin e-mail, telefon și control de la distanță ca suport L2 pentru clienții internaționali BitDefender Enterprise.
  • Respectați cerințele SLA și procedurile interne
  • Analizarea mediului virtual și culegerea de informații despre infrastructura Clientului pentru implementarea soluțiilor Bitdefender Enterprise și furnizarea acestor detalii în Descrierile Serviciilor;
  • Gestionarea și execuția independentă a conturilor alocate legate de implementarea/implementarea soluțiilor Bitdefender Enterprise;
  • Furnizarea de expertiză privind aplicațiile pe măsură ce acestea sunt lansate de la testare la producție;
  • Inițierea, gestionarea și documentarea rapoartelor de implementare a întreprinderii;
  • Construirea și menținerea unei relații cu clienții Bitdefender;
  • sugestii pentru îmbunătățirea procesului sau fluxului de lucru etc.;
  • Raportare în timp util și precisă asupra stării sarcinilor atribuite.



Cunostinte tehnice


Cel puțin 2 ani de experiență profesională (suport tehnic) în următoarele domenii:

  • Virtualizare server: VMware ESXi, Citrix Hypervisor, Microsoft Hyper-V, RHEV, Nutanix
  • Desktop virtual și infrastructură de aplicații: Citrix App and Desktop Virtualization, VMware Horizon
  • Linux/Unix Serververwaltung: Instalare, Wartung, Upgrade, Backup, NFS, TCP/IP
  • Gestionarea familiei Windows Server: AD, DHCP, DNS, Remote Services, Exchange
  • Gestionarea familiei desktop Windows: Windows 7/8/10
  • Servicii cloud: Amazon Web Services, Microsoft Azure, Google Cloud Platform
  • Containere software și automatizare: Docker, Kubernetes
  • Cunoștințe solide ale conceptelor de rețea și experiență practică
  • Produse și servicii de securitate cibernetică



competență lingvistică


  • Excelente abilități de comunicare în limba germană și engleză, oral și scris.



Alte cerinte

  • Licenta in informatica, inginerie sau similar;
  • Orientare spre rezultate și bune abilități de diagnosticare;
  • Gestionare eficientă a timpului și jucător de echipă;
  • Învață rapid, dinamic, energic și orientat spre client.



Informațiile privind protecția datelor dumneavoastră private sunt disponibile aici:

https://www.bitdefender.com/media/materials/gdpr/notice_gdpr_policy_bitdefender_candidates_eng.pdf


Informatii referitoare la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal sunt disponibile aici:

https://www.bitdefender.com/media/materials/gdpr/informare_protectia_si_confidentialitatea_datelor_in_bitdefender_candidati.pdf

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Bitdefender pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Bitdefender pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Bitdefender locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?