Business Unit Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Competența și pasiunea pentru domeniul în care activăm ne-au condus spre succes și totodată spre nevoia de creștere a echipei noastre cu forțe noi. Lansăm astfel o nouă oportunitate în Cluj-Napoca pentru cei în căutare de noi provocări, pasionați de vânzări și coordonare a echipelor. S-ar putea ca rolul pe care ți-l dorești să fie mai aproape decât crezi!

 

Cunoștințe și abilități necesare:

  • Absolvent de studii superioare;

  • 5 ani experiență într-un rol ce implică coordonarea unei echipe de vânzări (constituie avantaj activitatea pe piața produselor tehnice, construcții, instalații, HVAC sau securitate);

  • Foarte bune abilități de comunicare;

  • Foarte bune abilități de planificare și organizare;

  • Competențe antreprenoriale;

  • Abilități de operare PC (Microsoft Office, sistem ERP);

  • Disponibilitate la deplasări, postul fiind la nivel național;

  • Permis de conducere (categoria B).

Descrierea jobului

  • Definește, comunică și implementează strategia de dezvoltare a diviziei/liniei de business pe termen mediu și lung;

  • Identifică noi oportunități de business pentru divizia coordonată (servicii de dezvoltat, potențiali parteneri, potențiali clienți etc.);

  • Dezvoltă portofoliul de produse pentru divizia coordonată, asigurându-se în permanență de îndeplinirea obiectivelor și a profitabilității stabilite pentru întreaga companie;

  • Stabilește bugetul anual al diviziei coordonate, eșalonat pe luni și urmărește încadrarea în cheltuielile propuse;

  • Coordonează la nivel național activitatea echipei din cadrul diviziei;

  • Stabilește obiectivele de vânzări cantitative și calitative (lunare/trimestriale/anuale) ale Inginerilor de Vânzări din fiecare regiune, pe tipuri de produse și urmărește realizarea acestora;

  • Evaluează îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale membrilor echipei, cu sprijinul specialistului HR;

  • Efectuează vizite la clienți împreună cu inginerul de vânzări din zona respectivă;

  • Eficientizează procesele de vânzare în cadrul diviziei;

  • Dezvoltă echipa și stabilește necesarul de personal în concordanță cu strategia de dezvoltare a diviziei;

  • Negociază contracte pentru segmentul de business coordonat;

  • Prezintă, promovează și oferă consultanță clienților privind produsele și serviciile comercializate, în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei.

 

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

 

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

 

  • trape de fum, luminatoare, policarbonat

  • acces automat – uși, porți, ferestre

  • sisteme de management al parcărilor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kadra pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kadra pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kadra locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?