Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Competența și pasiunea pentru domeniul în care activăm ne-au condus spre succes și totodată spre nevoia de creștere a echipei noastre cu forțe noi. Lansăm astfel o nouă oportunitate în Cluj-Napoca pentru cei în căutare de noi provocări, pasionați de vânzări și coordonare a echipelor. S-ar putea ca rolul pe care ți-l dorești să fie mai aproape decât crezi!
Cunoștințe și abilități necesare:
-
Absolvent de studii superioare;
-
5 ani experiență într-un rol ce implică coordonarea unei echipe de vânzări (constituie avantaj activitatea pe piața produselor tehnice, construcții, instalații, HVAC sau securitate);
-
Foarte bune abilități de comunicare;
-
Foarte bune abilități de planificare și organizare;
-
Competențe antreprenoriale;
-
Abilități de operare PC (Microsoft Office, sistem ERP);
-
Disponibilitate la deplasări, postul fiind la nivel național;
-
Permis de conducere (categoria B).
Descrierea jobului
-
Definește, comunică și implementează strategia de dezvoltare a diviziei/liniei de business pe termen mediu și lung;
-
Identifică noi oportunități de business pentru divizia coordonată (servicii de dezvoltat, potențiali parteneri, potențiali clienți etc.);
-
Dezvoltă portofoliul de produse pentru divizia coordonată, asigurându-se în permanență de îndeplinirea obiectivelor și a profitabilității stabilite pentru întreaga companie;
-
Stabilește bugetul anual al diviziei coordonate, eșalonat pe luni și urmărește încadrarea în cheltuielile propuse;
-
Coordonează la nivel național activitatea echipei din cadrul diviziei;
-
Stabilește obiectivele de vânzări cantitative și calitative (lunare/trimestriale/anuale) ale Inginerilor de Vânzări din fiecare regiune, pe tipuri de produse și urmărește realizarea acestora;
-
Evaluează îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale membrilor echipei, cu sprijinul specialistului HR;
-
Efectuează vizite la clienți împreună cu inginerul de vânzări din zona respectivă;
-
Eficientizează procesele de vânzare în cadrul diviziei;
-
Dezvoltă echipa și stabilește necesarul de personal în concordanță cu strategia de dezvoltare a diviziei;
-
Negociază contracte pentru segmentul de business coordonat;
-
Prezintă, promovează și oferă consultanță clienților privind produsele și serviciile comercializate, în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei.
Descrierea companiei
KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.
Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:
-
trape de fum, luminatoare, policarbonat
-
acces automat – uși, porți, ferestre
-
sisteme de management al parcărilor