Despre EA SPORTS : EA SPORTS este una dintre cele mai importante mărci de divertisment sportiv din lume, cu francize de jocuri video cele mai vândute, tehnologie interactivă premiată, programe pentru fani și experiențe digitale multiplatforme. EA SPORTS creează experiențe conectate care aprind emoția sportului prin jocurile video sportive de vârf, inclusiv fotbalul Madden NFL, fotbalul FIFA, hocheiul NHL® și EA SPORTS UFC.
Despre franciza FIFA : EA SPORTS este una dintre cele mai emblematice mărci de divertisment, cu peste 25 de ani de inovație, pasiune și conexiune a milioane de jucători de pe tot globul cu sporturile, echipele și jucătorii lor preferati. În centrul EA SPORTS se află franciza FIFA. EA SPORTS FIFA este cel mai bine vândut joc video din lume, cu peste 200 de milioane de jucători implicați pe mai multe platforme, inclusiv pentru consolă, PC și mobil. Inovația, pasiunea și munca în echipă se află în centrul a tot ceea ce facem. Cu studiouri în Vancouver, București și Köln, căutăm cei mai strălucitori talente, astfel încât să putem continua să creăm experiențe care să conecteze cu milioane de inimi și minți din întreaga lume. Alăturați-vă nouă dacă credeți că acesta este mediul potrivit pentru a reuși.
Rolul: În calitate de inginer software de sisteme, veți contribui la promovarea sistemelor noastre principale și a motorului comun în viitor. Inginerii noștri de sisteme mențin o viziune largă asupra jocului și a sistemelor de motor și caută modalități de a îmbunătăți performanța, utilitatea și capacitățile jucătorilor noștri și îmbunătățiri ale fluxului de lucru pentru echipa noastră de dezvoltare. Căutăm ingineri pasionați cărora le place să creeze prototipuri și să planifice, să colaboreze cu alți ingineri și să construiască sisteme (adeseori aplicând alte sisteme), fluxuri de lucru și capabilități care ne permit să lucrăm mai inteligent și mai eficient pentru a aduce îmbunătățiri substanțiale jocului nostru.
Veți raporta directorului de dezvoltare și veți lucra cu responsabilul tehnic pentru a estima, construi și îmbunătăți proiecte. Împreună cu o echipă talentată de +20 de ingineri, veți proiecta, susțineți planificarea și veți contribui activ la implementarea de noi experiențe, respectând cele mai bune practici și cadre. Te vei concentra pe oferirea de experiențe de joc excelente prin cod eficient și eficient.
Responsabilitati:
- Veți lucra cu proiectanți și alți ingineri pentru a oferi feedback și apoi a crea proiecte tehnice clare și estimabile.
- Oferiți implementări tehnice testate și de înaltă calitate, care îndeplinesc cerințele.
- Sunteți conștient de modul în care implementarea tehnică afectează performanța și bugetele de memorie.
- Căutați modalități de a crește eficiența echipei prin instrumente sau îmbunătățiri ale fluxului de lucru.
- Contribuiți la tehnologiile de bază EA într-un mod solid din punct de vedere arhitectural pentru a promova eforturile de dezvoltare colaborativă.
- Colaborați cu echipele partenere, în mai multe fusuri orare, pentru a sprijini livrarea și depanarea funcțiilor
- Elaborați Rezumate tehnice și evaluați/furnizați estimări ale efortului
- Furnizați funcții în parametrii de calitate stabiliți și în cronologia ulterioară a proiectului
Calificări:
- Pasiune pentru meșteșugul de dezvoltare și arată interes pentru munca la nivel de sisteme.
- Înțelegerea limbajului C++, a celor mai bune practici și a considerațiilor arhitecturale.
- Comunicați bine cu parteneri non-tehnici, cum ar fi artiști, designeri și producători.
- Experiență cu considerente de programare paralelă, managementul resurselor și arhitectura hardware.
- Experienta in dezvoltarea motoarelor.
- 3 ani de experiență cu C++.
- Înțelegerea ansamblului x86.
- Experiență cu instrumentele de profilare a performanței și a memoriei.
- Experienta in sisteme embedded.
- Experiență în arhitecturi bazate pe locuri de muncă.
Este bine sa ai:
- Experiență de lucru cu console de jocuri Microsoft, Sony sau Nintendo.
- Experiență în optimizarea rețelei și îmbunătățirea fiabilității serviciilor.
- Experiență cu analiza jurnalelor și instrumente precum Splunk.
- Experiență cu Visual Studio și cunoaștere profundă a instrumentelor de depanare.
Locație : București (sau România)