CALL CENTER / GESTIONARE POTENTIALI CLIENTI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • experienta in call center prezinta un avantaj
  • abilitati de comunicare, convingere si negociere
  • mod de gandire orientat spre clienti
  • cunostiinte de utilizare a calculatorului / gestionare baza de date
  • onestitate, seriozitate, perseverenta si capacitate de munca

Responsabilitati:

  • contactarea telefonica a clientilor si prezentarea produselor
  • mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii
  • oferirea de consultanta si suport clienti
  • prospectare continua pentru largirea portofoliului de clienti

Beneficii:

  • oportunitati de dezvoltare profesionala
  • conditii optime de lucru intr-un mediu dinamic
  • training specializat
  • pachet salarial atractiv si bonus bazat pe eficienta si rezultate
  • bonuri de masa
  • abonament cu beneficii medicale la Medicover

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ASTON COM SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ASTON COM SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ASTON COM SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?