Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe:
- Minim 5 ani experiență în activități de call center, inclusiv activitate de televânzare;
- Experienta in coordonarea unei echipe;
- O bună înțelegere a dinamicii pieței asigurărilor;
- Este necesară fluența limbii engleze;
- Cunostinte de utilizare a aplicatiei MS Office;
- Excelente abilități de rezolvare a problemelor;
- Abilități solide de comunicare și excelente abilități interpersonale;
- Abilitatea de a exprima ideile într-un mod clar și concis;
- Abilități solide de rezolvare a problemelor și abilități excelente de management;
- Capabil să facă față mai multor sarcini;
- Capabil să organizeze, să coordoneze și să dirijeze proiecte și echipe de oameni;
- Energic, entuziast și dinamic, cu dorința de a reuși într-o industrie foarte competitivă.
Responsabilitati:
- Gestionează și monitorizează toate activitățile Operatorilor Call Center, asigurând livrarea eficientă a serviciilor către toate nivelurile de clienți interni și externi;
- Menține și îmbunătățește operațiunile centrului de contact prin monitorizarea performanței sistemului, identificarea și rezolvarea problemelor, pregătirea și finalizarea planurilor de acțiune;
- Elaborează și implementează programe de comunicare și urmărire a comenzilor în sprijinul obiectivelor de servicii ale organizației;
- Participă la angajarea de noi Operatori Contact Center.