Call Center Team Lead

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințe:

  • Minim 5 ani experiență în activități de call center, inclusiv activitate de televânzare;
  • Experienta in coordonarea unei echipe;
  • O bună înțelegere a dinamicii pieței asigurărilor;
  • Este necesară fluența limbii engleze;
  • Cunostinte de utilizare a aplicatiei MS Office;
  • Excelente abilități de rezolvare a problemelor;
  • Abilități solide de comunicare și excelente abilități interpersonale;
  • Abilitatea de a exprima ideile într-un mod clar și concis;
  • Abilități solide de rezolvare a problemelor și abilități excelente de management;
  • Capabil să facă față mai multor sarcini;
  • Capabil să organizeze, să coordoneze și să dirijeze proiecte și echipe de oameni;
  • Energic, entuziast și dinamic, cu dorința de a reuși într-o industrie foarte competitivă.


Responsabilitati:

  • Gestionează și monitorizează toate activitățile Operatorilor Call Center, asigurând livrarea eficientă a serviciilor către toate nivelurile de clienți interni și externi;
  • Menține și îmbunătățește operațiunile centrului de contact prin monitorizarea performanței sistemului, identificarea și rezolvarea problemelor, pregătirea și finalizarea planurilor de acțiune;
  • Elaborează și implementează programe de comunicare și urmărire a comenzilor în sprijinul obiectivelor de servicii ale organizației;
  • Participă la angajarea de noi Operatori Contact Center.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UNIQA Asigurari pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UNIQA Asigurari pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UNIQA Asigurari locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?