Rolul postului
Planifica, executa si analizeaza campaniile de direct marketing ce targeteaza baza de clienti prin canale multiple de comunicare utilizand aplicatii specifice pentru activitatea de management de campanii precum
Campaign Management System (Chordiant,Unica),
SAS, PlSql. Analizeaza şi creaza designul soluţiilor de implementare a configurarilor în sistemele informatice.
Descopera noi oportunitati de a imbunatati procesul de livrare proiecte si campanii, luand in calcul resursele IT. Livreaza proiectele tehnice de dezvoltarea a sistemelor informatice aprobate in timpul, bugetul si scopul stabilit; evalueaza si
optimizeaza procesele de livrare ale initiativelor.
Asigura suport echipelor de testare pentru implementarile testate si livreaza, in intervalele de timp agreate, corectiile necesare, atat pentru Testarea de Acceptanta, cat si pentru Mediul de Productie.
Responsabilități principale:
- Coopereaza cu departamentele implicate in procesul de gestionare a campaniilor fiind reponsabil pentru:
- Extragerea/Obtinerea listelor de clienti pentru campani si formatarea acestor liste (in cazul in care baza de campanie nu poate fi selectata/extrasa din Campaign Management System, Pega Marketing sau SAS, PlSql);
- Aplicarea criteriilor de selectie (conform brief-ului de campanie).
- Selectia bazelor de campanii si managementul campaniei
- Administreaza dezvoltarea si lansarea campaniilor de marketing (extrage clientii,creeaza formatul, testeaza si administreaza campaniile, segmentele, ofertele si regulile de personalizare si contact);
- Dezvolta si pune in aplicare planul pentru evaluarea impactului actiunilor de direct marketing impreuna cu celelalte persoane implicate.
- Administrarea politicii de contact
- Mentine o perspectiva de ansamblu a tuturor campaniilor ce targeteaza baza de clienti pentru a se asigura ca nu exista campanii concurente si a preveni targetarea frecventa a acelorasi clienti;
- Managementul resurselor si al portofoliului de campanii
- Asigura perspectiva centrata pe client pentru toate canalele de comunicare folosite in actiunile de direct marketing pentru a targeta clientii potriviti cu ofertele potrivite la momentul potrivit utilizand canalul potrivit;
- Participa la mentinerea si dezvoltarea Campaign Management System si Pega Marketing;
- Ofera consultanta in procese, pastreaza legatura si o mediaza intre fluxurile go-to-market si cele operationale.
Competențe, cunoștințe și experiență:
Obligatorii:
- Diploma Universitara in domeniul IT sau tehnic;
- Limba engleza – mediu;
- Cunostinte: Programare SQL (Oracle,MsSql sau MySql), SAS, Analytics, Dashboarduri si grafice, Chordiant sau alt sistem de Campaign Management, Project Management;
- Cunostinte bune MS Office (Excel,PowerPoint, Access, Word);
- Configurare sisteme informatice / experienţa în dezvoltare sisteme informatice;
- Abilitati bune de comunicare si inter-personale.
De ce Vodafone?
- Suntem certificati Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
- Ne preocupam să fim o companie dedicată diversitatii ca motor al schimbarii;
- Ne dorim o lume mai conectata, mai incluziva si mai durabila;
- Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
- Provocam și inovam pentru a conecta oameni, companii și comunități din intreaga lume;
- Cu noi poti sa fii tu insuti, sa impărtasesti inspiratie, sa imbratisezi noi oportunitati, sa prosperi si sa faci o diferenta reala.
Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!
Together we can !