Descrierea postului și rezumatul
Echipa noastră de servicii de consultanță pentru piețele de capital și contabilitate (CMAAS) oferă servicii de consultanță care cuprind suport în implementarea noilor standarde contabile, cum ar fi IFRS și GAAP locale; îmbunătățirea proceselor de raportare, cum ar fi proiectul de închidere rapidă; conversie și implementare GAAP; reconstrucția Registrului mijloacelor fixe, procesul de stabilire a costurilor, consultanță în raportare financiară etc.
PwC este practica lider în asigurări, taxe și consiliere și oferă o gamă diversă de servicii și, prin urmare, oportunități pentru noii veniți în organizația noastră.
Pentru a dezvolta extinderea echipei noastre CMAAS, în prezent căutăm un:
Senior Associate – Piețe de capital și servicii de consultanță contabilă (CMAAS)
Echipa noastră de consultanță în piețe de capital și contabilitate crește exponențial, iar în calitate de senior vei juca un rol cheie în această creștere. Lucrând în toate industriile, îți vei dezvolta cariera comunicând obiective creative și strategice atât pe plan intern, cât și extern. Totul este să ne ascultăm și să înțelegem clienții noștri pentru a le oferi o experiență cu adevărat excepțională într-un domeniu în care cu adevărat nu există recomandări de la raft.
Rolul
Alăturându-vă ca Senior Associate în CMAAS, vă puteți aștepta să fiți implicat într-o varietate de proiecte interesante, provocatoare și diverse.
Aceasta înseamnă că va trebui să vă gândiți pe picioare și să contestați practicile existente pentru a dezvolta răspunsuri la probleme complexe. De asemenea, veți colabora cu colegii din mai multe linii de servicii pentru a construi relații și a identifica oportunități pentru clienții noștri de a beneficia de cunoștințele noastre în alte domenii.
Tu vei:
· Participa la diferite misiuni (cercetarea aplicării standardelor de contabilitate, revizuirea proceselor financiare, tranziția cadrului contabil, dezvoltarea instruirii personalizate și altele);
· Pregătirea livrabilelor adaptate nevoilor clientului (Consiliere contabilă, Proceduri convenite, Rapoarte în formă liberă);
· Asistarea echipei in elaborarea propunerilor;
· Stabilirea si mentinerea relatiei cu managementul clientilor;
· Învățați continuu, împărtășiți cunoștințele cu ceilalți membri ai echipei;
· Facilitează traininguri externe IFRS împreună cu Managerii responsabili;
· Construirea de relații cu colegii din mai multe linii de servicii pentru a oferi servicii integrate fără întreruperi;
· Gestionarea performanței și identificarea oportunităților de îmbunătățire a produselor și proceselor noastre.
Cunoștințe, abilități și experiență
· Dețineți o diplomă universitară în Economie, Finanțe, Contabilitate;
· Aveți 2 până la 3 ani de experiență de lucru relevantă în audit financiar, consultanță sau servicii de contabilitate;
· ACCA/ASPAAS/CECCAR - calificat sau în curs;
· Aveți cunoștințe solide de contabilitate, în special în IFRS.
· Ai abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor, cu accent pe execuție
· Ai abilități puternice de limba engleză.
· Dornic să se scufunde în noi subiecte și să învețe noi abilități
· Abilități avansate de comunicare scrisă și verbală
· Extrem de adaptabil și deschis la schimbare
Noi oferim:
· Opțiuni interesante de dezvoltare a carierei și misiuni provocatoare pentru clienții români și internaționali de top;
· Suport complet ACCA/ASPAAS/CECCAR;
· Mobilitate internațională și proiecte pe termen scurt în străinătate;
· Un mediu de lucru profesionist și orientat spre echipă;
· Colegi grozavi cu care să lucrezi;
· Tehnologii și metodologie de ultimă oră;
· Oportunități de dezvoltare și formare profesională în România și în străinătate.