Card Operations Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru clientul nostru, lider mondial in domeniul Serviciilor pentru Calitatea Vietii, suntem in cautarea unui Card Operations Specialist.

Card Operations Specialist

YOUR FUTURE ROLE

  • Monitorizeaza activitatea de procesare fisiere trimise intre companie si procesatorul de carduri, efectueaza reconcilieri zilnice si solutioneaza situatiile in care exista fisiere neprocesate, erori de incarcare;
  • Mentine o comunicare permanenta cu reprezentantii companiilor sau departamentelor care se ocupa cu managementul serviciilor de producere plastic si PIN, suport de tip customer care, cat si cu departamentul IT si Financiar;
  • Efectueaza toate activitatile necesare procesarii refuzurilor la plata, incepand cu investigatiile preliminare specifice pentru initierea refuzurilor la plata referitoare la activitatea de emitere, monitorizarea lor si creditarea sumelor disputate;
  • Initiaza procesul de reversare in urma reclamatiilor/sesizarilor beneficiarilor;
  • Este nivel 2 de escalare pentru situatiile complexe intalnite de utilizatorii de carduri, situatii ce necesita analizam mai indelungata. In acest scop, contacteaza utilizatorii de carduri pentru a obtine informatii suplimentare in legatura cu dificultatile intampinate si ii tine la current in ceea ce priveste stadiul de rezolvare a tichetelor;
  • Intocmeste analize/rapoarte cu privire la activitatea desfasurata, volum de munca, timpi de procesare evolutii si/sau face solicitari de intocmire rapoarte catre departamentul responsabil cu intocmirea rapoartelor generale din cadrul companiei;
  • Participa in luarea deciziilor asupra modului de rezolvare a reclamatiilor/solicitarilor beneficiarilor si la comunicarea  acestora catre beneficiari sau celelalte persoane interesate din companie;
  • Participa la implementarea proiectelor specifice departamentului din care face parte, in special la cele care vizeaza activitatea pe care o desfasoara;
  • Face propuneri privind optimizarea activitatilor zilnice, propuneri de automatizare si simplificare a operatiunilor;
  • Mentine relatia cu procesatorul de plati si Mastercard privind activitatile specifice procesului de tranzactionare.


JOB REQUIRMENTS

  • Cel putin studii superioare universitare;
  • Experienta de lucru anterioara: Experienta de lucru in operaţiuni cu carduri (operatiuni cu  carduri bancare/de credit sau alta experienţă relevantă într-un rol similar); Experienta in administrarea refuzurilor la plata si utilizarea platformei Mastercad Connect reprezinta un avantaj.
  • Procesarea si analiza a datelor;
  • Excelentă comunicare orala si in scris;
  • Experienta de lucru cu sisteme CRM, aplicatii de call center, MS Office ( Excel- nivel avansat)
  • Orientarea catre client: Construirea de relatii puternice cu clientii si furnizarea de solutii centrate pe client;
  • Nivel avansat de limba engleza.

 

We are looking forward to receiving your application over the application-dashboard. Our responsible consultant will contact you immediately after receipt. 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Talentor Management SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Talentor Management SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Talentor Management SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?