Cards System Administrator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Misiune:

  • Asigurarea functionarii normale a sistemului de carduri
  • Asigurarea asistentei in dezvoltarea precum si implementarea noilor produse solicitate de catre departamentele de business
  • Diagnosticarea si rezolvarea rapida a problemelor, precum si escaladarea din timp a acestora catre furnizorii de sisteme de carduri
  • Urmarirea cu acuratete si la timp a tuturor problemelor aparute

Responsabilitati:

  • Conformarea cu responsabilitatile generale ale suportului IT;
  • Asigurarea bunei functionari a sistemului de carduri, inclusiv a aplicatiilor satelit;
  • Asigurarea asistentei pentru utilizatorii sistemului de carduri si operatiunilor zilnice asociate;
  • Asigurarea suportului de nivel 2 pentru orice problema semnalata de Helpdesk si Call Centre;
  • Testarea sistemului de carduri (testarea noilor versiuni, a noilor produse de carduri, a noilor solutii tehnice legate de reteaua de ATM-uri si POS-uri) conform cu procedurile de modificare.
  • Furnizarea datelor si a statisticilor pentru monitorizarea performantei si a gradului de incarcare a sistemelor de carduri;
  • Implementarea upgrade-urilor, a noilor produse si solutii pentru reteaua de ATM-uri si POS-uri;
  • Furnizeaza rapoarte conform cu specificatiile furnizate;
  • Furnizarea asistentei pentru Ofiterul de securitate in mentenanta cheilor de securitate legate de sistemul de carduri;
  • Configurarea userilor pentru aplicatiile asociate sistemului de carduri
  • Verificarea tranzactiilor de clearing Visa & Mastercard
  • Revizuirea cu regularitate a documentatiei tututor sistemelor de carduri implementate de banca impreuna cu diagramele de sistem si procedurile zilnice;
  • Disponibilitatea in regim de „on-call” in afara programului normal de lucru, in conformitate cu planificarea prealabila realizata de superiorul direct si agreata cu angajatul si adusa la cunostinta via e-mail, la inceputul fiecarei luni.
  • Prin regim de „on-call” se intelege disponibilitatea salariatului in afara programului normal de lucru, prin preluarea apelurilor primite pe telefonul mobil de serviciu, conform planificarii lunare efectuate de superiorul sau direct si asigurarea suportului tehnic in vederea solutionarii incidentelor survenite pe sfera sa de activitate.
  • Asigurarea suportului tehnic se transpune prin obligatia salariatului de a asigura interventia de la distanta folosind tehnologia informatiei si comunicatiilor, utilizand mijloacele tehnice oferite de angajator (laptop, token) sau de a se deplasa la sediul Angajatorului, in cazul in care situatia survenita o impune, conform instructiunilor primite din partea superiorului direct la momentul respectiv.
  • Salariatul va beneficia de o retributie aferenta regimului „on-call” acordata in functie de perioada de alocare si va fi beneficia de timp liber platit si/sau de remuneratie per incident survenit, in functie de perioada cand incidentul are loc (noaptea, sarbatori legale etc.) si de durata solutionarii acestuia.
  • Intelegerea procedurilor si aplicarea lor
  • Atitudine proactiva in gasirea solutiilor si rezolvarea problemelor;
  • Informarea Team Leader-ului in timp util despre orice eroare aparuta in activitatea zilnica
  • Cunoasterea si aplicarea responsabilitatilor stabilita in aceasta fisa de post
  • Alte sarcini atribuite de management;
  • Responsabilităţile titularului acestei poziţii sunt completate de proceduri şi reglementări interne. Titularul postului este responsabil de cunoaşterea procedurilor în vigoare şi a actualizării acestora
  • Asigura evaluarea si prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii
  • Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare
  • Responsabil pentru desfasurarea activitatii in conformitate cu normele BNR, cu normele si reglementarile interne ale Bancii precum si cu legislatia in vigoare
  • Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
  • Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini cerute de lege si/sau alocate de Conducerea bancii, superiorul ierarhic sau functional

Cerinte:

Absolvent al unei facultati cu profil analitic Experienta in lucrul cu baze de date, preferabil in activitatea de carduri

Competente:

  • Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal
  • Seriozitate si stapanire de sine in conditii de stres
  • Abilitati de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor, constrangerilor tehnice si de timp
  • Spirit de echipa, Aptitudini de invatare rapida, Proactivitate
  • Orientare catre client, capabil sa lucreze in conditii de stres
  • Orientare catre rezolvarea problemelor si capacitatea de a lua decizii rapid
  • Disponibilitatea de a învăța noi tehnologii la locul de muncă
  • Flexibilitate pentru a deprinde noi abilități
  • Proactivitate
  • Buna cunoastere a limbii engleze
  • Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?