Cards System Administrator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre echipa:

Alaturi de echipa vei asigura functionarea normala a sistemului de carduri, incluzand activitati de monitorizare, creare alerte si optimizare obiecte in bazele de date asociate. Impreuna veti asigura asistenta in dezvoltarea precum si implementarea noilor produse solicitate de catre departamentele de business.

Astfel, vei fi implicat/a in proiecte locale si de Grup pe diverse tehnologii din domeniu. Oferim acces la tehnologii de top, un mediu de lucru profesionist, posibilitate de dezvoltare in cadrul echipei.

Principalele responsabilități:

  • Asiguri buna functionare a sistemului de carduri, inclusiv a aplicatiilor satelit, in regim 24/7
  • Asiguri asistenta pentru utilizatorii sistemului de carduri si operatiunilor zilnice asociate
  • Asiguri suportul de nivel 2 pentru orice problema semnalata, si nivel 3 pentru anumite tipuri de situatii
  • Testezi sistemul de carduri (testarea noilor versiuni, a noilor produse de carduri, a noilor solutii tehnice legate de reteaua de ATM-uri si POS-uri) conform cu procedurile de modificare
  • Furnizezi datele si statisticile pentru monitorizarea performantei si a gradului de incarcare a sistemelor de carduri
  • Participi alaturi de echipa de dezvoltare in proiectele de complexitate mare
  • Implementezi upgrade-urile pentru noile produse si solutii din activitatea de carduri
  • Furnizezi rapoarte conform cu specificatiile furnizate
  • Asiguri rolul de Ofiter de securitate in mentenanta cheilor de securitate legate de sistemul de carduri
  • Mentii legaturile cu organizatiile internationale de carduri
  • Participi la revizuirea cu regularitate a documentatiei tututor sistemelor de carduri implementate de banca impreuna cu diagramele de sistem si procedurile zilnice
  • Ai disponibilitate in regim de „on-call” in afara programului normal de lucru, in conformitate cu planificarea prealabila realizata de superiorul direct si transmisa via e-mail, la inceputul fiecarei luni.

 Condiții minime de eligibilitate:

  • Licentiat in automatica si calculatoare, telecomunicatii sau in orice alt domeniu tehnic / experiență de muncă echivalentă
  • Experienta in activitatea de carduri de minim 3 ani
  • Experienta in PL\SQL Oracle de minim 3 ani
  • Experienta in programare Java minim 1 an
  • Buna cunoastere a limbii engleze
  • Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access)

Alte competențe necesare:

  • Ai abilitaţi foarte bune de comunicare
  • Iei decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp
  • Dai dovada de initiativa, responsabilitate, rabdare, creativitate
  • Esti orientat/a inspre dezvoltare si invatare de cunostinte / abilitati noi la locul de munca
  • Ai spirit de echipa
  • Ai capacitatea de a lucra sub presiune
  • Ai abilitati de gestionare a proiectelor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?