Funcțiile de asistență pentru clienți sunt formate din peste 230 de experți Basware la nivel global. Suportul pentru clienți oferă asistență tehnică profesională, eficientă și eficientă clienților/partenerilor Basware într-o manieră care îmbunătățește și mai mult experiența, satisfacția și loialitatea clienților. Lucrăm pentru a rezolva Cazurile și Incidentele clienților, pentru a le permite clienților noștri să utilizeze eficient produsele și serviciile Basware și să le permită să își desfășoare afacerea fără probleme.
Asistența pentru clienți se bazează pe expertiza noastră colectivă, astfel încât clienții noștri să obțină cele mai bune rezultate de afaceri posibile cu soluțiile de achiziție la plată în rețea de la Basware.
DESCRIEREA ECHIPEI:
Echipa noastră crește! În Basware prețuim bunăstarea și un echilibru sănătos între muncă și viață, oferind o cultură și un mediu grozav, împreună cu multe cursuri de dezvoltare personală și profesională.
Unele bilete pot fi complexe (rezolvarea poate dura câteva zile) și acționăm ca una, abordând împreună provocările într-un mediu colaborativ, folosind abilitățile de depanare, SQL, XML și interpersonale, zilnic.
ABILITĂȚI ȘI CALIFICAREA CANDIDATULUI:
Deși avem propriile noastre instrumente motivaționale, în această lume digitală, credem că pentru a te întâlni la jumătatea drumului, trebuie să fii o persoană automotivată și autogestionată. De asemenea, ținând cont de cultura noastră de creștere, ne așteptăm să fiți deschisi către feedback și îmbunătățire continuă.
Acest rol vă va oferi oportunitatea de a îmbina abilitățile soft cu abilitățile tehnice, deoarece veți fi responsabil pentru gestionarea cererilor și problemele clienților cheie ai Basware și pentru a le prioritiza în consecință, fiind, de asemenea, capabil să identificați și să rezolvați sarcinile tehnice.
HR-ul nostru va împărtăși cu dvs. materiale de învățare SQL / XML relevante, astfel încât să vă puteți pregăti în avans și să aveți răspunsurile pregătite pentru scurta discuție tehnică.
Vă rugăm să vă faceți timp pentru a vă pregăti pentru a vă asigura că folosim bine timpul nostru împreună!
Profilul potrivit arată astfel:
- Experienta relevanta in IT: SSO, Active Directory, Identity and Access Management (Roluri, Grupuri, Politici, Permisiuni), Cunostinte TCP/IP Networking/Firewalls;
- Experiența în instrumentele de asistență pentru ticketing este un plus;
- Abilități de depanare și atenție la detalii (având în vedere scripturile și jurnalele lungi pe care le folosim);
- Licențiat;
- engleză – nivel C1;
- Experiență într-un rol orientat către clienți, orientat spre servicii, într-un mediu TIC;
- Experiența de lucru într-o organizație matrice globală cu echipe distribuite geografic reprezintă un avantaj;
- Abilitatea de a lucra cu date și instrumente de raportare pentru a obține, înțelege și utiliza informații pentru a satisface nevoile operaționale sau de îmbunătățire;
- Experiență în îmbunătățirea continuă a afacerii și crearea de valoare pentru client;
- Auto-condus și orientat către țintă;
- Capabil să conducă apelurile clienților;
- Interesat de auto-dezvoltare și învățare;
- Abilități pentru clienți și oameni.