Cel mai probabil, ne-am întâlnit deja. Ne-ai văzut în casele vecinilor tăi sau poate prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței de îmbunătățiri pentru locuințe din România, este ușor să-l cunoști pe Brico în casele oamenilor.
Pentru clientii nostri, Brico este locul in care gasesc solutii pentru casa lor. De la materiale de constructii, unelte si vopsea, pana la pardoseli, perdele sau plante de apartament, Brico are o solutie pentru orice proiect, fie el interior sau exterior.
Pentru cei 2.500 de colegi din cele 35 de magazine și din sediul nostru, Brico este locul în care construim împreună. Aici totul se dezvoltă continuu, inclusiv cariera ta. Prin urmare, la Brico vei găsi un mediu de lucru sigur și plăcut și vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a crește.
Acest rol este responsabil pentru stimularea performanțelor profitabile ale intervalului în conformitate cu bugetul/ținta, prin crearea și construirea unor intervale credibile care să îndeplinească așteptările clienților. Face acest lucru prin gestionarea eficientă a furnizorilor și colaborarea internă între mai multe echipe, cu implicarea în timp util a părților interesate.
Contractul va fi pe o perioada de 2 ani cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata.
Cum poți contribui:
- Responsabil pentru performanța vânzărilor/marjei și propunerea clienților pe toate canalele pentru categoriile selectate;
- Deține o analiză profundă a performanței cu frecvență și consistență, inclusiv rotație, stoc mare, coadă, atașament, finalizarea proiectului, preț, marjă;
- Negociaza preturile de achizitie, conditiile comerciale locale, gestioneaza procesul local de contractare cu furnizorii, impulsioneaza imbunatatiri anuale conform tintelor stabilite;
- Gestionează relația cu alte birouri de aprovizionare (cum ar fi Orientul Îndepărtat) pentru a livra la timp și în întregime produsele convenite în planul de implementare sau de tranzacționare;
- Gestionați performanța furnizorilor locali; maximizarea profitabilității, diminuând în același timp riscul;
- Analizează componentele produselor și procesele de fabricație, definește costurile produselor;
- Urmareste evolutia si impactul pretului materiilor prime, cauta constant oportunitati de reducere a pretului de cost;
- Lucrați cu Supply & Logistics pentru a părăsi gamele vechi din DC și magazine, protejând în același timp marja și pentru a conveni cerințele de stoc pentru gamele noi;
- Determinați cum să reacționați la problemele de performanță de tranzacționare prin activitatea de tranzacționare tactică, lucrând cu funcții relevante;
- Negociază și livrează în timp cumpărături spot, oferte de pachete, oferte de limită limită și contribuția furnizorului în conformitate cu planul de tranzacționare stabilit.
Ce vei aduce la masă:
- Experienta de minim 2 ani in aprovizionare/achizitii;
- Cel puțin 2 ani experiență în livrarea gamelor pe piață;
- Capacitatea de a traduce cerințele clienților în recomandări ale gamei;
- Avansat și foarte analitic - capabil să traducă datele în informații semnificative pentru a crea acțiuni;
- Abilități robuste de negociere cu rezultate dovedite, perspicace comercială puternică;
- Cunoștințe despre structura costurilor, lanțul valoric al produselor;
- Cunoștințe solide ale tehnicilor de tranzacționare cu amănuntul;
- Capacitate dovedită de a lucra interfuncțional;
- Cunoașterea proceselor de afaceri și a managementului de proiect reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe în MS Office și instrumente de raportare;
- Cunoștințe de limba engleză, în domeniu și legate de afaceri internaționale (scris și vorbit);