Category Buyer with German (Finished goods)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a companiei

GEP este o echipă diversă, creativă de oameni pasionați de achiziții. Ne investim în totalitate în succesul clienților noștri, creând relații puternice de colaborare care oferă o valoare extraordinară an de an. Clienții noștri includ lideri mondiali de piață cu operațiuni internaționale extinse, întreprinderi Fortune 500 și Global 2000, instituții guvernamentale și publice de top.

Oferim servicii și software practice și eficiente care le permit liderilor de achiziții să își maximizeze impactul asupra operațiunilor de afaceri, strategiei și performanței financiare. Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le facem în încercarea noastră de a construi o companie frumoasă, de a ne bucura de călătorie și de a face diferența. GEP este un loc în care individualitatea este prețuită și talentul respectat. Suntem concentrați pe ceea ce este real și eficient. GEP este locul unde ideile bune și oamenii grozavi sunt recunoscuți, rezultatele contează, iar abilitățile și munca grea conduc la realizările. Suntem o organizație care învață, căutăm în mod activ oameni care să ne ajute să ne modeleze, să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățească continuu.

Esti unul dintre noi?

GEP este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, etnie, culoare, origine națională, religie, sex, statut de dizabilități sau orice alte caracteristici protejate de lege. Ne angajăm să angajăm și să evaluăm o echipă de lucru globală diversă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne vizitați pe GEP.com sau să ne verificați pe LinkedIn.com.

Ce vei face
  • Lucrați pentru unul dintre clienții noștri strategici cheie din industria farmaceutică și științe ale vieții
  • Conducerea activităților de management al părților interesate, lucrând îndeaproape cu echipele externe de producție, tehnice și de calitate, manageri de categorii de achiziții ale clienților și alte departamente.
  • Acționați ca punct cheie de contact pentru CMO/furnizori selectați din zona Produselor Finite, gestionați relațiile cu furnizorii și negocierile comerciale.
  • Efectuați activități de aprovizionare – identificați furnizorii, desfășurați evenimente de aprovizionare și negocieri cu furnizorii
  • Contribuiți la KPI-urile clienților, oferind sugestii inovatoare și soluții de reducere a riscurilor, asigurând în același timp continuitatea afacerii și securitatea aprovizionării
  • Monitorizați tendințele pieței, identificați oportunitățile de economisire a costurilor.
  • Stimulați adoptarea afacerilor către procesele și politicile de achiziții.
  • Sprijiniți clienții cu solicitări ad-hoc, managementul schimbării și managementul performanței furnizorilor
  • Faceți parte dintr-o echipă de dimensiune medie globală (5-6 persoane), managerul de linie cu raportare directă fiind situat în Praga, Republica Cehă.
  • Asumați-vă responsabilitatea de a aborda îmbunătățirea performanței operaționale, oferiți îndrumări corecte cu privire la activitățile zilnice ale clienților pentru echipă
Ce ar trebui să aduci
  • au peste 3 ani de experiență în Achiziții și Lanț de Aprovizionare
  • au înțelegere a driverelor COGS și posedă abilități solide de management de proiect.
  • sunt competenți în execuția aprovizionării, managementul furnizorilor și negocieri comerciale
  • să stăpânească bine suita Microsoft Office, cunoștințe de bază despre SAP Ariba și SAP MM
  • au bune abilități interpersonale, atitudine capabilă și mentalitate proactivă
  • au abilități puternice de gestionare a timpului și de prioritizare
  • vorbesc fluent engleza și germana (orice limbă europeană suplimentară va fi un plus)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GEP Worldwide locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?