HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 4 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 155 de magazine şi peste 20000 de angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 5-a generaţie Astăzi compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
În spatele succesului HORNBACH se află angajaţii noştri, conduşi de către o echipă de management experimentată. Angajații noştri reprezintă succesul companiei. Compania noastră se dezvoltă an de an şi creează astfel permanent locuri de muncă noi şi de durată. Din acest motiv, modalitatea de cooperare este similară celei specifice unei mari familii. Tinerii lucrează alături de cei în vârstă, cei experimentaţi alături de cei în curs de instruire, uniţi prin loialitate, umanitate şi încredere. Dreptul de a greşi este un lucru firesc, asemenea dreptului de a beneficia de perspective profesionale.
Peste 140 de ani de istorie dovedesc succesul HORNBACH!
Category Manager magazin online
Sarcinile dumneavoastră:
În calitate Category Manager sunteți persoana responsabilă pentru:
• Includerea de noi articole / sortimente în magazinul online, respectiv după clarificare cu achizitorul
• Asigurarea unei calităţi ridicate a datelor în magazinul online prin utilizarea instrumentelor noi (descrieri de produs, atribute, filme, imagini, fişe de date, etc.)
• Dezvoltarea unei ierarhii de sortiment pentru internet
• Definirea de cerinţe generale şi dezvoltarea de standarde pentru sortiment pentru o funcţionalitate bună a magazinului online
• Disponibilitatea mărfii: Monitorizarea livrărilor magazin online, în special la furnizori pentru livrări directe clienţi, coordonarea cantităţilor cu achizitorul şi furnizorul, clarificarea cu factorilor de impact pentru cantităţile vândute (costuri de transport, timpi de livrare, stabilirea preţului, etc.)
• Monitorizarea concurenţei / Cercetarea pieţei in mediul online
• Realizarea şi optimizarea distribuţiei online a sortimentelor împreună cu echipa pentru distribuţie online / Marketing
• Participarea la conferinţe pe tema sortimentului
• Vizite periodice în magazin împreună cu achizitorul, participarea la discuţii cu furnizorii, participarea la târguri, dacă este cazul, etc.
Calificările dumneavoastră:
• Convingeţi prin cunoștinţe bune de limba germană (obligatoriu), precum şi de limba engleză
• Dețineți pentru această funcție studii superioare
• Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe de SAP
• Aveţi, de preferat, experienţă în comerţul online
• Aveţi spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie
• Dețineți abilități de comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă
• Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes de serviciu?
Atunci bine ați venit în familia HORNBACH!
În echipa noastră cu peste 20000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes. HORNBACH vă susține în proiectul dumneavoastră cu un salariu atractiv cât și alte beneficii.
Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.