Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obiectivul postului
Managementul si dezvoltarea produselor din categoriile de care raspunde avand ca scop cresterea veniturilor si a profitului, promovarea si vanzarea profitabila a acestora de catre echipa de vanzari
Responsabilitati principale specifice postului:
-
Analiza riscurilor si evaluarea furnizorilor
-
Asigura legatura intre furnizori si clientii interni si externi
-
Asigura actualizarea informatiilor din ERP din website si din platforma de e-shop colaborand cu partenerul care le intretine.
-
Este responsabil de corectitudinea informatiilor din sistemul ERP pe articolele de care raspunde
-
Se asigura ca etichetele produselor respecta cerintele legale si nevoile interne si/sau ale clientilor
-
Monitorizeaza permanent evolutia pietei si a cadrului legislativ si raporteaza catre superiorii
-
Periodic analizeaza nivelul preturilor produselor proprii versus competitie
-
Monitorizeaza si raporteaza evolutia concurentei. Propune imediat masuri in consecinta
-
Defineste programe în vederea asigurarii obiectivelor de performanta (penetrare, market-share, vanzare si profitabilitate) aferente produselor de care este responsabil si le propune superiorilor directi;
-
Propune programe de lansare produse noi si dupa aprobare le implementeaza
-
Coordoneaza actiunile de vanzare a produselor cu supra-stoc sau cu miscare lenta
-
Singur sau cu ajutorul fortei de vanzari desfasoara programe tintite pentru identificarea nevoilor specific clientilor. Dezvolta oferte / solutii personalizate pentru rezolvarea acestor nevoi
Cerintele postului
-
Experienta anterioara in domeniul categoriei de produse ambalaje / echipamente gastro
-
Capacitate de a gandi strategic si implementare strategii
-
Cunostinte specifice domeniului comercial (stabilire preturi, marje, adaos, oferte speciale, negociere, termeni contracte comerciale)
-
Competente specifice domeniului achizitii
-
Capacitate de a lucra cu si a structura volume mari de informatii
-
Buna capaciate de organizare a activitatii, a gestionarii timpului
-
Competente in domeniul comunicarii: interpersonale, organizational.
-
Cunoasterea industriilor tinta (Horeca, firme de constructii, pharma, spitale, retail, etc) constituie avantaj
-
Cunoștințe bune de limbă engleză scris si conversational
-
Posesor permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare pe teren (aprox 20%, in Bucuresti si in tara)
-
Cunoștințe bune de operare PC, Office, experienta de lucru cu sisteme ERP.
Beneficii