Category Manager Servers & Networking @eMAG

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Creșteți mai repede.


Întotdeauna îi căutăm pe cei cu adevărat pasionați de munca lor. Dacă vă numărați printre ei, puteți fi siguri că există un loc pentru dvs. în eMAG. Am crescut foarte repede și suntem hotărâți să continuăm. Ceea ce ne-a adus aici este dorința noastră de evoluție continuă și rezultate practice.


La eMAG, un set de principii puternice ne ghidează munca de zi cu zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii susținute de date, evaluăm impactul proiectelor noastre, acționăm responsabil, ne sprijinim reciproc și crește odată cu afacerea. Ne definesc si ne ajuta sa devenim destinatia preferata de cumparaturi pentru clientii nostri.


Aproape 6000 de oameni lucrează acum în eMAG. Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor și, prin urmare, în fiecare an investim din ce în ce mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață constant. Dorim să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi, precum și mediul potrivit pentru a crește și a obține rezultate excelente, pentru a deveni ceea ce îți dorești la nivel personal și profesional.



Echipe comerciale


Echipele eMAG Commercial sunt responsabile pentru proiectarea și dezvoltarea cataloagelor de produse și lansarea de noi produse cu o strategie de prețuri competitive. De asemenea, construiesc campanii de promovare cu echipele de Marketing, menținând și incluzând noi furnizori în portofoliul de produse eMAG.

Echipele noastre de vânzări au mai multe roluri, iar fiecare dintre ele contribuie la dezvoltarea gamei noastre de produse.


Category Manager (CM) : definește strategia categoriei de produse și se ocupă de politica comercială (preț, promovare). El analizează, de asemenea, performanța indicatorilor de vânzări, prețuri și vizite la fața locului.



Responsabilitati principale:


  • Definirea portofoliului de branduri/aliante strategice;
  • Comandă și efectuează cercetări pentru a determina cerințele clienților pentru sortimentele companiei;
  • Evaluează performanța categoriei și monitorizează schimbările pieței pentru a identifica noi oportunități, precum și modificările aduse ofertei noastre existente;
  • Identificați orice marfă nouă pentru a îmbunătăți sortimentul și pentru a-și menține competitivitatea pe piață;
  • Elaborați planuri pentru lansarea de noi mărfuri împreună cu furnizorii pe toate piețele relevante;
  • Mentinerea la zi a listelor de furnizori si a aranjamentelor de preturi pentru a se asigura ca firma atinge cele mai favorabile conditii comerciale;
  • Menține conștientizarea noilor evoluții în domeniul dezvoltării produselor pentru a se asigura că compania își menține avantajul competitiv;
  • Prognoza vânzărilor și elaborează un plan de sortiment;
  • Lucrul îndeaproape cu echipa de stoc pentru a se asigura că toate promoțiile și noile linii sunt livrate la timp;
  • Analizează poziționarea produsului pe piață și ia decizii în consecință;
  • Analizează rapoartele de vânzări, comenzile, cererile clienților și acționează în consecință pentru a îndeplini și depăși obiectivele de vânzări;
  • Stabiliți prețuri de bază și promoționale, implementați promoții;
  • Construirea de relații puternice cu furnizorii pentru a oferi planuri eficiente și profitabile.



Cerințe:


  • Diplomă universitară, de preferință în Marketing, Economie sau similar;
  • Cunoștințe și experiență în marketing, vânzări și management de produs;
  • Cunostinte privind Categoria: canale de distributie, produse, marje;
  • Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală;
  • Încrezător, ambițios, auto-începător, cu capacitatea de a funcționa într-un mediu dinamic;
  • Abilități de comunicare, prezentare și negociere – istoric dovedit de tranzacții și/sau parteneriate încheiate;
  • Înțelegerea netă a afacerii;
  • Foarte organizat, analitic, concentrat pe sarcini;
  • Utilizează procesul de gândire creativ - pe produs, promoții, afișaje, oferte etc.
  • Capabil să lucreze în medii multiculturale;
  • Cunoaștere foarte bună a limbii engleze;
  • Utilizator avansat MS Office (Word, Excel, PowerPoint).


Alte informații:


Știm că beneficiile sunt importante, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:

  • Abonament medical pentru Medicover, Medlife sau Regina Maria;
  • Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine după cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensiune privată, cursuri de limbi străine, carduri cadou eMAG și Fashion Days, acces la sala de sport World Class sau chiar cursuri de dezvoltare profesională.
  • Veți primi diferite reduceri de la partenerii noștri - bancare, mobile, medicină dentară, wellness sau cafenele.
  • Ai acces la biblioteca Bookster.
  • Vei lucra într-un birou prietenos. Ne-am reproiectat biroul central pentru a se potrivi noului nostru model de lucru hibrid: am dublat numărul de săli destinate întâlnirilor și le-am dotat cu tehnologie de ultimă oră pentru a facilita întâlnirile mixte - online și offline.



Aplica, iar daca experienta ta va fi considerata potrivita pentru rolul pe care ti-l doresti, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.


Echipa de recrutare eMAG

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la eMAG pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la eMAG pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are eMAG locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?