Centre Manager - Sepsi Value Centre

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

SCOPUL ROLULUI

Managerul centrului conduce la succesul operațional în mediul de retail, conducând managementul operațional și de marketing la fața locului al centrului comercial. Acest rol este un contributor cheie la crearea de valoare totală a activelor, lucrând cu toate părțile interesate relevante din companie.

COMPETENȚE DE BAZĂ

  • Unități pentru rezultate
  • Orientat spre acțiune, asumarea de noi oportunități și provocări cu un sentiment de urgență, energie ridicată și entuziasm, toate în același timp securând și implementând resurse în mod eficient și eficient.
  • Planifică și aliniază eficient echipele pentru a optimiza procesele de lucru/inițiativele de management de proiect.
  • Asigură responsabilitatea personală și a celorlalți pentru îndeplinirea obiectivelor și angajamentelor.
  • Conducere atentă
  • Aplica cunostinte/perspective despre afaceri si influente de afaceri pentru a promova obiectivele organizatiei.
  • Construiește relații puternice cu clienții, oferind soluții centrate pe client.
  • Gestionează complexitatea pentru a rezolva în mod eficient problemele, menținând în același timp decizii bune și oportune, care țin afacerea să meargă mai departe.
  • Abilitatea de a lua în considerare posibilitățile viitoare – crearea de strategii inovatoare noi și diferite.
  • Echilibrează și gestionează interesele mai multor părți interesate.
  • Managementul oamenilor
  • Construiește eficient rețele/parteneriate în interiorul și în afara organizației și lucrează în colaborare cu alții pentru a îndeplini obiectivele comune.
  • Transmite și comunică în mod eficient o înțelegere clară a nevoilor unice ale diferitelor audiențe.
  • Creează un mediu în care oamenii sunt motivați să facă tot posibilul pentru a ajuta organizația să își atingă obiectivele.
  • Conducerea este viziunea și scopul persuasiv.
  • Atrage talentele de top și formează echipe eficiente

Personalitate

  • Câștigă încrederea și încrederea celorlalți prin onestitate, integritate și autenticitate.
  • Funcționează eficient chiar și atunci când lucrurile nu sunt sigure sau calea de urmat nu este clară.
  • Demonstrează conștientizarea de sine în timp ce caută în mod activ noi modalități de a crește și de a fi provocat.
  • Este un învățat agil prin experimentare, având în același timp capacitatea de a reveni din eșecuri și adversități atunci când se confruntă cu situații dificile.
  • Adaptabilitate la situație în timp real pentru a se potrivi eficient cu cerințele în schimbare ale diferitelor situații.

Cerințe

  • Cunoașterea bunurilor imobiliare de vânzare cu amănuntul este un avantaj, dar nu o necesitate;
  • Cunoștințele în retail reprezintă un avantaj, dar nu o necesitate;
  • Diplomă de licență sau echivalent.

Responsabilitati

  • Conduceți, optimizați și furnizați excelență operațională de zi cu zi în conformitate cu parametrii și standardele stabilite.
  • Supraveghea echipele/programele specifice centrului de management al facilităților, securității și managementului riscurilor.
  • Asigurați performanță optimă și respectarea deplină a reglementărilor de sănătate, siguranță, muncă și mediu.
  • Coordonează și asistență pentru a facilita proiecte noi de magazine și remodelare cu echipa de coordonare a chiriașilor de leasing.
  • Responsabil cu achizițiile locale și negocierea/gestionarea contractelor.
  • Gestionați politicile și procedurile de management al centrului corporativ
  • Contribuie și colaborează la dezvoltarea strategiei Planului.
  • Execută planul de acțiune așa cum este definit în planul de afaceri.
  • Planificați și gestionați bugetele/prognozele OpEx și CapEx în limitele parametrilor aprobați.
  • Dezvoltați la nivel local cu planurile de marketing și relații publice ale centrului. Implementați planuri pentru a conduce și a îndeplini obiectivele de vânzări și trafic.
  • Conduceți programarea experienței de călătorie a clienților a centrului la excelența standardelor
  • Ambasador-cheie și reprezentant al centrului comercial și al programelor de asistență și implicare a retailerului, comunitatea locală/non-profit, parteneriate cu furnizorii de servicii, precum și conducerea tururilor relevante de proprietate cu părțile interesate din investiții.
  • Se implică activ în oportunități de prospectare a afacerilor, generând oportunități suplimentare de venituri din management, precum și să furnizeze bugete anuale de depozitare, lucrând în parteneriat cu alte divizii de vânzări.
  • Contribuiți la dezvoltarea 360 a activului, inclusiv reprezentarea Grupului la nivel local, dezvoltarea relațiilor cu jucătorii cheie din comunitatea locală, urmărirea urbanismului local, dezvoltările și identificarea/raportarea oportunităților de dezvoltare.
  • Consultat cu privire la ofertele de leasing care afectează zonele comune ale Centrului Comercial.

INDICATORI CHEIE DE PERFORMANȚĂ (În conformitate cu obiectivele specifice centrului)

  • Stimularea vânzărilor și a traficului
  • Managementul relațiilor cu chiriașii
  • Colectie
  • Furnizați planul anual de afaceri și planurile de marketing
  • Bugetele OpEx și CapEx
  • Sănătate și Siguranță
  • Managementul consumului de energie

Prezentarea generală a companiei:

MAS PLC este un investitor și operator imobiliar listat la consiliul principal al Bursei de Valori din Johannesburg. Grupul este administrat intern, combinând investiții, achiziții, leasing, managementul activelor și proprietăților, marketing și abilități financiare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MAS PLC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?