Change Implementation Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Îţi place schimbarea? Şi nouă. Tocmai de aceea avem un departament dedicat pentru asta. Pentru că ne dorim să fim mereu mai buni, mai tot timpul schimbăm câte ceva. Iar tu poţi fi omul care aduce schimbarea. Pentru asta, însă, candidatul ideal trebuie să aibă câteva abilităţi care să meargă unse cu planurile de schimbare ale companiei: cunoștințe de managementul proiectului, cunoștințe de cultura îmbunătățirii continue, cunoașterea metodelor formale ale managementului de proiect (de exemplu Prince 2) și planificare, cunoștințe elementare în tehnici de dezvoltare aplicații și bazelor de date sau capacitatea de analiză și înțelegere a sistemelor IT. În acelaşi timp, bune abilități de comunicare – inclusiv abilitatea de a oferi feedback, de a influența și bune abilități de prezentare sunt caracteristici care fac diferenţa. Eşti curios ce fel de schimbări ai putea implementa? Citeşte toate detaliile job-ului în descrierea de mai jos/ în descrierea ataşată.

Descrierea jobului

- Creează planul de implementare al schimbării (inclusiv metoda de comunicare), asigurând și alocând resursele (cu ajutorul managementului matriceal) și gestionează livrarea planului aliniat la obiectivele de afaceri și ICP (indicatori cheie de performantă)
- Definește metodă de implementare, în funcție de schimbarea livrată pentru a oferi cea mai bună oportunitate de adoptare cu succes. În timpul implementării schimbării, urmăreste și raportează progresul, inclusiv managementul riscurilor și problemelor, pe care le raportează superiorilor dacă este necesar
- Identifică oportunitățile de optimizare a activității departamentului de Vânzări, creionează procesele pe bază cărora se poate implementa oportunitatea, gestionează planul și resursele necesare pentru livrarea inițiativei, asigură obținerea beneficiilor estimate prin oportunitatea găsită
- Gestionează inițiativele strategice cu componența tehnică ale companiei prin metodologie de management de proiecte, de la inițiere la livrare și obține rezultate conform estimărilor inițiale
- Asigură că orice persoană care va fi afectată ca urmare a implementării schimbării sau aplicației este pregătită să primească schimbarea prin efectuarea unor evaluări de pregătire pentru schimbare (inclusiv analiza nevoilor de instruire în colaborare cu echipa de formare și dezvoltare), inclusiv pregătirea întrebărilor și răspunsurilor - Colaborează cu managerul de comunicare, elaborează planul de comunicare pentru schimbare pentru a se asigură că toată lumea știe ce este livrat și de ce
- Propune soluții de optimizare și integrare a aplicațiilor de business pentru eficientizarea proceselor operaționale
- Oferă suport Business Analistului în detalierea cerințelor tehnice, atât pentru aplicațiile noi cu impact în departamentul de Vânzări cât și pentru modificările aduse aplicațiilor existente
- Culege informații din piață cu privire la tehnologiile și aplicațiile existente în domeniul financiar
- Colaborează cu echipa PMO, se asigură că toate etapele planului de implementare a aplicațiilor și modificărilor acestora au fost respectate, aprobă și pregătește planul de lansare a aplicațiilor și a modificărilor acestora către departamentul de Vânzări
- Coordonează evaluarea impactului implementării aplicațiilor în departamentul de Vânzări
- Reprezintă departamentul Performanță în Vânzări și Servicii în forumurile de informare cu privire la statusul aplicațiilor cu impact în departamentul de Vânzări
- Se asigură că aplicațiile testate sunt funcționale și aprobă deployment-ul
- Efectuează revizii post-implementare, inclusiv de colectare a feedback-ului de la utilizatorii finali, pentru a se asigura ca beneficiul este cel așteptat, iar dacă nu este, inițiază măsuri corective pană când schimbarea este implementată, iar beneficiile livrate
- Este responsabil de managementul implementării schimbării acolo unde proiectele strategice afectează Departamentul Vanzări și Servicii
- Împărtășește proactiv cele mai bune practici în implementarea schimbării în societate pentru a implementa toate lecțiile invățate din schimbări
- Cooperează cu Echipa din cadrul Departamentului Procese pentru a se asigura că toate schimbările livrate susțin cultura organizației
- Își însușeste, respectă și aplică regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile și procedurile de lucru
- Îndeplinește orice alte sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societății și reglementările legale în vigoare, corespunzător competențelor profesionale și atribuțiilor prevăzute în fișa postului.

Descrierea companiei

Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN ., cu sediul în Calea Serban Voda, nr, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.

Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.

De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link:

Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?