Chief Financial Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare


Rolul



În calitate de Chief Financial Officer, sunteți responsabil să efectuați un management eficient al riscului și să planificați strategia financiară a organizației.

Este un rol foarte important și complex, deoarece o organizație poate supraviețui doar dacă investighează și își protejează în mod activ finanțele.

Un CFO trebuie să fie bine versat în toate aspectele managementului financiar, de la contabilitate simplă până la operațiuni ample de investiții și bancare.

Candidatul ideal va fi un lider excelent, deoarece toate departamentele relative ale organizației vor fi sub comanda lor.

Scopul este de a proteja veniturile și profiturile companiei pentru a obține un control financiar deplin și o creștere durabilă.

Responsabilitati

  • Conduceți planificarea financiară a companiei
  • Efectuați managementul riscului prin analiza pasivelor și investițiilor organizației
  • Decideți strategiile de investiții luând în considerare riscurile de numerar și lichiditate
  • Controlați și evaluați planurile de strângere de fonduri și structura capitalului organizației
  • Asigurați-vă că fluxul de numerar este adecvat pentru operațiunile organizației
  • Supraveghează tot personalul financiar (controlori, trezorieri etc.)
  • Gestionați relațiile cu furnizorii
  • Pregătiți rapoarte fiabile actuale și de prognoză
  • Configurați și supravegheați sistemul IT financiar al companiei
  • Asigurați conformitatea cu legea și politicile companiei
  • Interacțiune strânsă cu echipa de management de bază și cu managerii de locație pentru implementarea fără probleme a strategiilor și sistemelor financiare.


Cerințe și abilități

  • Experiență dovedită ca manager de controlor financiar, ofițer financiar sau rol relevant.
  • Cunoaștere aprofundată a dreptului financiar corporativ și a practicilor de management al riscului
  • Cunoștințe excelente de analiză a datelor și metode de prognoză
  • Cunoștințe în utilizarea MS Office și a software-ului de management financiar (de exemplu SAP)
  • Capacitate de a elabora strategii și de a rezolva probleme
  • Abilități puternice de conducere și organizare
  • Excelente abilități de comunicare și oameni
  • O minte analitică, confortabilă cu cifrele
  • ACCA, MSc/MBA este un plus
  • Calm, concentrat, cu ochii pe imaginea de ansamblu,
  • Aversiune moderată față de risc, spirit pozitiv, abilități excelente de comunicare.
  • Capacitate de a motiva și de a conduce.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kane Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kane Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kane Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?