Claims Officer with German & English @Allianz Partners

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Allianz Partners:


Allianz este casa pentru cei care îndrăznesc – un loc de susținere unde puteți lua inițiativa de a crește și de a consolida în mod activ poziția noastră de lider global.


Suntem UNUL dintre cele 4 Centre Globale de Competență pe care Allianz Partners le are în jurul cuvântului și oferim asistență back office și front office și servicii de gestionare a reclamațiilor pentru clienți sau entități Allianz cu sediul în: Germania, Austria, Elveția, Irlanda, Italia, România sau pentru contracte globale;


NE PASĂ de noi ca o echipă, la fel Ne pasă de clienții noștri;


Îndrăznim să ne distrăm la fel îndrăznim să căutăm soluții sau îmbunătățiri;


Ne pasă de natură, copii, de lume, la fel ne pasă de propria noastră dezvoltare.


Responsabilitati cheie:


Efectuează activități de front și back-office;

Gestionarea reclamațiilor (deschiderea revendicărilor, analiza informațiilor, urmărirea cu toate părțile interesate pentru informații suplimentare / clarificări până la finalizarea sarcinii);

Prioritizarea e-mailurilor primite în fluxul de lucru;

Efectuați examinarea și evaluarea revendicărilor (platformă online disponibilă pentru verificarea detaliilor politicii);

Comunicarea deciziei de compensare clienților;

Procesarea plăților conform instrucțiunilor;

Păstrați contactul constant cu sediul central;

Menținerea datelor de daune în sisteme informatice specifice de asigurări;

Activitati de raportare si control al datelor si reconcilieri;

Respectați pe deplin liniile directoare privind reclamațiile, precum și asigurați-vă că celelalte directive, cum ar fi conformitatea, legea antitrust, sancțiunile economice sau antifraudă sunt respectate.


Cerințe cheie de profil:


Nivel avansat de germană – minim B2 - C1 (scris, vorbit, citit) – obligatoriu;

Nivel avansat de engleză – minim B2 - C1 (scris, vorbit, citit) – obligatoriu;

Fără avertisment disciplinar anul trecut – obligatoriu;

Experienta anterioara in gestionarea daunelor reprezinta un avantaj;

Abilitati excelente de comunicare si orientare dovedita catre client;

Atentie la detalii si abilitati analitice;

Experiență dovedită de lucru și atingere a obiectivelor la standarde înalte de calitate;

Abilitatea de a manipula și analiza o cantitate mare de informații;

Bune abilități MS Office;

Atitudine proactiva, spirit de echipa.


Beneficiile pe care le oferim, pe lângă modul nostru minunat de a trăi la locul de muncă, sunt:


Cresti:


Oportunități de carieră locale și internaționale

5 echipe diferite de voluntariat din care puteți face parte

Curriculum largi de formare

Tot ce puteți citi cu LinkedIn Learning & Bookster


Fundație:


Indemnizație lunară de transport

Indemnizatie de masa de 30 Ron/zi pe card

Abonament la furnizorul privat de servicii medicale

Bilete cadou de Paște și Crăciun


Sănătate și bunăstare:


Reduceri la sala sau vouchere de vacanta

Zile suplimentare de concediu in functie de vechime in AZP

Seminarii corporative


Pachet de compensare atractiv:


Compensație salarială fixă ​​+ bonus de performanță

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Inspire pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Inspire pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Inspire locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?