Claims Officer with German & English @Allianz Partners

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Allianz Partners :

Allianz este casa pentru cei care îndrăznesc – un loc de susținere unde puteți lua inițiativa de a crește și de a consolida în mod activ poziția noastră de lider global.

Suntem UNUL dintre cele 4 Centre Globale de Competență pe care Allianz Partners le are în jurul cuvântului și oferim asistență back office și front office și servicii de gestionare a reclamațiilor pentru clienți sau entități Allianz cu sediul în: Germania, Austria, Elveția, Irlanda, Italia, România sau pentru contracte globale;

NE PASĂ de noi ca o echipă, la fel Ne pasă de clienții noștri;

Îndrăznim să ne distrăm la fel îndrăznim să căutăm soluții sau îmbunătățiri;

Ne pasă de natură, copii, de lume, la fel ne pasă de propria noastră dezvoltare.

Responsabilitati cheie:

  • Efectuează activități de front și back-office;
  • Gestionarea reclamațiilor (deschiderea revendicărilor, analiza informațiilor, urmărirea cu toate părțile interesate pentru informații suplimentare / clarificări până la finalizarea sarcinii);
  • Prioritizarea e-mailurilor primite în fluxul de lucru;
  • Efectuați examinarea și evaluarea revendicărilor (platformă online disponibilă pentru verificarea detaliilor politicii);
  • Comunicarea deciziei de compensare clienților;
  • Procesarea plăților conform instrucțiunilor;
  • Păstrați contactul constant cu sediul central;
  • Menținerea datelor de daune în sisteme informatice specifice de asigurări;
  • Activitati de raportare si control al datelor si reconcilieri;
  • Respectați pe deplin liniile directoare privind reclamațiile, precum și asigurați-vă că celelalte directive, cum ar fi conformitatea, legea antitrust, sancțiunile economice sau antifraudă sunt respectate.

Cerințe cheie de profil:

  • Nivel avansat de germană – minim C1 (scris, vorbit, citit) – obligatoriu;
  • Nivel avansat de engleză – minim C1 (scris, vorbit, citit) – obligatoriu;
  • Fără avertisment disciplinar anul trecut – obligatoriu;
  • Experienta anterioara in gestionarea daunelor reprezinta un avantaj;
  • Abilitati excelente de comunicare si orientare dovedita catre client;
  • Atentie la detalii si abilitati analitice;
  • Experiență dovedită de lucru și atingere a obiectivelor la standarde înalte de calitate;
  • Abilitatea de a manipula și analiza o cantitate mare de informații;
  • Bune abilități MS Office;
  • Atitudine proactiva, spirit de echipa.

Beneficiile pe care le oferim, pe lângă modul nostru minunat de a trăi la locul de muncă, sunt:

Cresti:


  • Oportunități de carieră locale și internaționale
  • 5 echipe diferite de voluntariat din care puteți face parte
  • Curriculum largi de formare
  • Tot ce puteți citi cu LinkedIn Learning & Bookster

Fundație:


  • Indemnizație lunară de transport
  • Indemnizatie de masa de 20 Ron/zi pe card
  • Abonament la furnizorul privat de servicii medicale
  • Bilete cadou de Paște și Crăciun

Sănătate și bunăstare:


  • Reduceri la sala sau vouchere de vacanta
  • Zile suplimentare de concediu in functie de vechime in AZP
  • Seminarii corporative

Pachet de compensare atractiv:


  • Compensație salarială fixă ​​+ bonus de performanță

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Inspire pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Inspire pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Inspire locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?