Despre Allianz Partners :
Allianz este casa pentru cei care îndrăznesc – un loc de susținere unde puteți lua inițiativa de a crește și de a consolida în mod activ poziția noastră de lider global.
Suntem UNUL dintre cele 4 Centre Globale de Competență pe care Allianz Partners le are în jurul cuvântului și oferim asistență back office și front office și servicii de gestionare a reclamațiilor pentru clienți sau entități Allianz cu sediul în: Germania, Austria, Elveția, Irlanda, Italia, România sau pentru contracte globale;
NE PASĂ de noi ca o echipă, la fel Ne pasă de clienții noștri;
Îndrăznim să ne distrăm la fel îndrăznim să căutăm soluții sau îmbunătățiri;
Ne pasă de natură, copii, de lume, la fel ne pasă de propria noastră dezvoltare.
Responsabilitati cheie:
- Efectuează activități de front și back-office;
- Gestionarea reclamațiilor (deschiderea revendicărilor, analiza informațiilor, urmărirea cu toate părțile interesate pentru informații suplimentare / clarificări până la finalizarea sarcinii);
- Prioritizarea e-mailurilor primite în fluxul de lucru;
- Efectuați examinarea și evaluarea revendicărilor (platformă online disponibilă pentru verificarea detaliilor politicii);
- Comunicarea deciziei de compensare clienților;
- Procesarea plăților conform instrucțiunilor;
- Păstrați contactul constant cu sediul central;
- Menținerea datelor de daune în sisteme informatice specifice de asigurări;
- Activitati de raportare si control al datelor si reconcilieri;
- Respectați pe deplin liniile directoare privind reclamațiile, precum și asigurați-vă că celelalte directive, cum ar fi conformitatea, legea antitrust, sancțiunile economice sau antifraudă sunt respectate.
Cerințe cheie de profil:
- Nivel avansat de germană – minim C1 (scris, vorbit, citit) – obligatoriu;
- Nivel avansat de engleză – minim C1 (scris, vorbit, citit) – obligatoriu;
- Fără avertisment disciplinar anul trecut – obligatoriu;
- Experienta anterioara in gestionarea daunelor reprezinta un avantaj;
- Abilitati excelente de comunicare si orientare dovedita catre client;
- Atentie la detalii si abilitati analitice;
- Experiență dovedită de lucru și atingere a obiectivelor la standarde înalte de calitate;
- Abilitatea de a manipula și analiza o cantitate mare de informații;
- Bune abilități MS Office;
- Atitudine proactiva, spirit de echipa.
Beneficiile pe care le oferim, pe lângă modul nostru minunat de a trăi la locul de muncă, sunt:
Cresti:
- Oportunități de carieră locale și internaționale
- 5 echipe diferite de voluntariat din care puteți face parte
- Curriculum largi de formare
- Tot ce puteți citi cu LinkedIn Learning & Bookster
Fundație:
- Indemnizație lunară de transport
- Indemnizatie de masa de 20 Ron/zi pe card
- Abonament la furnizorul privat de servicii medicale
- Bilete cadou de Paște și Crăciun
Sănătate și bunăstare:
- Reduceri la sala sau vouchere de vacanta
- Zile suplimentare de concediu in functie de vechime in AZP
- Seminarii corporative
Pachet de compensare atractiv:
- Compensație salarială fixă + bonus de performanță