Client Account Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Managerul de cont pentru clienți este responsabil pentru asigurarea calității generale și a livrării la timp a salariilor globale, sporind în același timp satisfacția clienților. Managerul de cont pentru clienți internaționali este o poziție de serviciu pentru clienți care lucrează cu un portofoliu de clienți, echipe interne și parteneri din întreaga lume. Managerul de cont pentru clienți internaționali este responsabil pentru toți pașii critici pentru a oferi clienților noștri un proces de salarizare fără probleme, de la intrare până la data plății. Managerul de cont pentru clienți internaționali este responsabil pentru contribuția la proiectele interne în timp ce își dezvoltă și învață baza de clienți în curs de desfășurare și participă la traininguri continue. Managerul de cont internațional pentru clienți este, de asemenea, responsabil pentru înțelegerea fiecărui proces specific clientului pentru a oferi recomandări cheie pentru îmbunătățiri și câștiguri de eficiență.

`

Îndatoriri și responsabilități esențiale
  • Participați la sesiuni de formare continuă privind protocoalele companiei pentru gestionarea salariilor internaționale și serviciile clienților pentru primele 3-6 luni de la data inițială de începere;
  • Asistență în proiecte interne și colaborare cu alte departamente pentru a atinge obiectivele la nivel de companie în timp ce se antrenează cu privire la procesele și protocoalele Celergo;
  • Lucrați eficient în cadrul echipei pentru a vă asigura că toate departamentele și termenele de plată sunt respectate;
  • Responsabil cu generarea de rapoarte pentru analiza, auditarea și reconcilierea datelor privind salariile;
  • Abilități puternice de comunicare și interculturalitate pentru a colabora cu membrii echipei internaționale;
  • Responsabil pentru acuratețea și promptitudinea statelor de plată ale fiecărui Client.
Completați și furnizați valori lunare ale listei de verificare
  • Asigura finalizarea la timp;
  • Asigurați-vă că procesele pas cu pas sunt urmate;
  • Asigurați-vă că salariile sunt plătite la timp;
  • Asigurați-vă că facturile sunt facturate corect.
Gestionați controalele (client și modificări interne)
  • Asigurați-vă că toată documentația este actualizată;
  • Asigurați-vă că toate livrabilele sunt finalizate în timp util și cu acuratețe.
Oferiți clienților
  • Rezultate critice puternice în rezolvarea problemelor;
  • Facilitarea relațiilor pe termen lung;
  • Asigurați-vă că fiecare calendar de salarizare al clientului este gestionat în timp util și eficient atât cu clientul, cât și cu furnizorii globali de salarizare;
  • Asigurați-vă că livrabilele clienților și Acordurile privind nivelul de servicii (dacă sunt prezente) sunt finalizate în timp util și cu acuratețe;
  • Serviți ca susținător al clienților și colaborați intern și extern după cum este necesar pentru a vă asigura că nevoile clienților sunt înțelese și așteptările sunt îndeplinite;
  • Analizați și comunicați modificările de salarizare între Client și furnizorii globali de salarizare;
  • Auditarea calculelor de salarizare de la furnizorii globali de salarizare;
  • Gestionează toate etapele procesului de finanțare;
  • Generarea de facturi consolidate pentru aprobarea clientului și inițierea finanțării;
  • Păstrați jurnalele de articole deschise și urmăriți îmbunătățirile pentru a vă asigura că toate articolele deschise sunt închise.
Cerințe
  • Pasiune - Management Service Client;
  • Studii -- Liceu/Licenţă;
  • Experiență -- Minim 1 an de experiență profesională într-un mediu de servicii;
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să respecte șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?