Client Compliance Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Webhelp


Lider european în externalizarea relațiilor cu clienții, Webhelp își pune zilnic în slujba celor mai mari branduri cei 120.000 de pasionați de schimbare a jocului, în peste 200 de centre de contact răspândite în cincizeci de țări.


Cu o cifră de afaceri de 2 miliarde de euro, Webhelp urmărește acum să devină lider global în următorii ani.


Intervenim pe intreaga Customer Experience a companiilor cu o abordare 360°, si asta pe toate canalele: voce, email-uri, chat, retele sociale.

În fiecare zi, Webhelp pune oamenii în centrul preocupărilor mărcilor, pentru a îmbogăți experiența clienților și pentru a dezvolta soluții personalizate pentru fiecare dintre companiile care au încredere în noi. Webhelp consideră că Inteligența Emoțională creează un impact de durată, iar abilitatea lor de a îmbina o atingere umană diferențiată cu tehnologia potrivită este ceea ce face o diferență reală pentru clienții lor.


Webhelp este deținută în prezent de managementul său și de GBL, un holding de investiții global, din noiembrie 2019. Mai multe informații pot fi găsite la www.webhelp.com


În calitate de Client Compliance Manager , veți avea o contribuție strategică globală pentru securitate, risc și conformitate și veți asigura implementarea tuturor aspectelor cerințelor contractuale ale clienților (controale de securitate fizică, experiență client, stabilitatea sistemelor/rețelei, etică și responsabilitate socială) în Conturi globale în (dar fără a se limita la) operațiunile curente din diferite locații.

Cu Client Compliance Director, veți contribui la coordonarea echipelor relevante și de management responsabil pentru a le ține la curent cu strategiile și provocările și veți cultiva relațiile existente (și construiți noi relații cu clienții).

Veți promova o cultură etică și veți asigura că organizația Contului respectă legile și reglementările aplicabile.

Veți oferi îndrumări echipelor de cont și de producție în revizuirea și evaluarea solidității, adecvării și eficacității controalelor interne și a gradului de conformitate cu politicile, procedurile și reglementările externe stabilite.

În acest sens, misiunile dumneavoastră vor include în special:

  • Asigurarea implementării efective a cerințelor contractuale ale Contului (securitate, risc și conformitate) în concordanță cu cerințele, legile și reglementările aplicabile;
  • Implementarea împreună cu Managerii de cont, a unui plan anual de lucru colaborativ pentru monitorizarea domeniilor specifice de management al riscului;
  • Coordonarea cu directorul de conformitate cu clienți, managerul global de cont, liderul de securitate și echipele locale atunci când sunt identificate sau solicitate revizuiri și audituri suplimentare de către client sau conducere;
  • Asigurarea faptului că toate site-urile existente îndeplinesc cele mai înalte standarde de securitate, risc și performanță de conformitate, inclusiv conducerea realizării auditurilor/evaluărilor;
  • Influențarea comportamentului celorlalți conducând prin exemplu;
  • Construirea și menținerea unor relații strategice puternice cu clientul, având ca rezultat consolidarea încrederii clienților și creșterea contului;
  • Asigurarea coerenței abordării și îmbunătățirea continuă a livrării performanței operaționale în locațiile de livrare ale Webhelp pentru Cont;
  • Monitorizarea coerenței și uniformității proceselor existente în cadrul operațiunilor;
  • Definirea și monitorizarea ghidurilor privind raportarea conformității și rezumatul rezultatelor;
  • Conducere, coaching cu accent pe excelența operațională, performanța comercială a contului și managementul relațiilor;
  • Făcând valorile companiei noastre reale și vizibile pentru a contribui la o cultură a înaltei performanțe.

Linia dvs. de raportare

  • Director Compliance Client

Ceea ce căutăm

  • Este de preferat o diplomă de licență/BA (sau echivalent), cu cel puțin 3 ani de experiență în audit, securitate și management al riscului de întreprindere și un istoric semnificativ în sectorul BPO și în gestionarea contactelor cu clienții externalizat;
  • În mod natural acționați ca un model de urmat;
  • Abilitățile dvs. de teambuilding sunt ridicate;
  • Competență în managementul organizațional cu capacitatea de a antrena un personal de nivel mediu pentru a gestiona și dezvolta echipe de înaltă performanță și pentru a dezvolta și implementa strategii de cont;
  • Bună înțelegere a domeniilor de securitate, risc și conformitate din sectorul BPO, inclusiv aspectele IT, ISO 27001, GDPR și capacitatea de a transpune obligațiile contractuale în organizații operaționale;
  • Factor de decizie analitic și hotărâtor, cu capacitatea de a prioritiza și de a comunica personalului obiectivele și tacticile cheie necesare atingerii obiectivelor organizaționale;
  • Relații puternice cu clienții și abilități de parteneriat și raționament comercial/de afaceri excelent;
  • Abilitatea de a indica exemple specifice de a fi condus proiecte de transformare organizațională și dezvoltare de programe;
  • Angajament neclintit față de evaluarea programelor de calitate și bazată pe date;
  • Sunteți obsedat de experiența clienților și aveți un istoric de livrare de succes;
  • Abordare orientată spre acțiune, antreprenorială, flexibilă și inovatoare a managementului operațional.
  • Fluența în limba engleză este absolut necesară.

Locație

Europa preferată, dar deschisă pentru orice locație Webhelp

Călătoriile internaționale vor fi necesare până la 30%

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Webhelp pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Webhelp pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Webhelp locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?