Client Service Officer with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.


Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.


În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.


Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia ridică oamenii (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.


Abilități care vă fac munca de succes:

  • Ai o diplomă de licență;
  • Ai cunoștințe minime de limbă franceză și engleză de nivel intermediar superior (B2);
  • Ești autonom și proactiv;
  • Sunteți organizat și aveți bune abilități de comunicare și negociere;
  • Problemele tehnice nu te sperie, le îmbrățișezi.


Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:

  • Gestionarea unui portofoliu de clienți din diverse industrii într-un rol bazat pe management de proiect;
  • Acționați proactiv pentru a crea și menține relația cu clienții prin investigarea datelor și întâlniri recurente de guvernare;
  • Comunică îndeaproape cu clientul și departamentele interne pentru a clarifica problemele, a stabili așteptări și a se asigura că solicitările sunt rezolvate în timp util;
  • Creați diverse rapoarte și prezentați-le în întâlnirile cu clienții;
  • Lucrați cu instrumente specifice și deveniți un expert în industria de telecomunicații și rețele.


Cum ne pasă cu adevărat:

  • Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață;
  • Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural;
  • Beneficiați de asigurare de sănătate și sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată;
  • Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare;
  • Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii. Dacă vă plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) aveți acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture;
  • Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.


Pentru noi, ești cu adevărat uman. Alăturați-vă echipei noastre Accenture și înțelegeți-vă într-o călătorie de-a lungul vieții!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Accenture Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?