Cloud Operations Team Lead

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului
Echipele Cloud Operations DevOps sunt responsabile și răspunzătoare pentru portofoliul de produse online al Sage. Echipele se asigură că Produsele și Serviciile noastre sunt disponibile în mod constant pentru ca clienții noștri să le folosească pentru a-și conduce afacerile. Conducătorul echipei de operațiuni în cloud este responsabil să se asigure că produsele lor oferă clienților noștri o experiență extraordinară pentru clienți, asigurându-se că rămân disponibile, sigure și performante. Clienții noștri pot avea sediul oriunde în lume, iar echipa de operațiuni cloud poate fi distribuită în locațiile globale ale Sage. Șeful echipei este responsabil să se asigure că echipa lor de operațiuni cloud respectă foile de parcurs convenite și lucrează cu echipele de produse, asigurându-se că foile de parcurs sunt definite și gestionarea lansărilor este în vigoare. Acest rol este necesar pentru a conduce o echipă de specialiști în operațiuni cloud și pentru a coordona activitățile echipelor,
Acesta este un rol principal al oamenilor, dar poate fi și un lider tehnic. Deși echipa nu vă raportează direct, veți fi responsabil să conduceți și să îndrumați o echipă performantă care funcționează 24/7/365. Vă veți conduce echipa CLOUD OPS în dezvoltarea de produse, cloud și procese. Conducătorul echipei acționează de obicei ca SCRUM Master, gestionând așteptările părților interesate, asigurând responsabilitatea pentru toți membrii echipei, oferind feedback regulat asupra performanței echipei SCRUM, în timp ce lucrează pentru a îmbunătăți agilitatea și creșterea vitezei. Veți asigura responsabilitatea pentru toți membrii echipei și feedback regulat cu privire la performanța echipei, contribuind la conducerea unei echipe performante. Aceasta este o operațiune 24/7 care necesită liderului echipei să conducă și să rezolve orice incidente de serviciu care ar putea apărea, să acționeze ca un manager de incidente și să conducă RCA, îmbunătățiri ale serviciilor și responsabilitate în aceste scenarii. Abilitatea de a analiza, evalua și lua rapid decizii tehnice informate. De asemenea, pot rula Incidente de securitate pentru CLOUD OPS.
Veți fi responsabil pentru serviciile online esențiale, veți oferi cea mai bună valoare pentru Sage și veți asigura disponibilitatea optimă a serviciilor, asigurându-vă că experiența clienților este protejată și veți obține beneficiile noilor tehnologii. Toate serviciile noastre online operează din Cloud și această experiență este critică. Folosind tehnologie de ultimă oră, șeful echipei de operațiuni în cloud trebuie să se asigure că serviciile lor sunt proiectate și implementate pentru a fi cele mai bune din clasă și pentru a fi protejate pentru viitor împotriva peisajului tehnic în schimbare. Seful de echipă va gestiona și planifica sarcinile de lucru și prioritățile echipei lor de operațiuni, lucrând îndeaproape cu echipele de livrare a produselor, influențând abordarea și designul acestora prin implementarea, administrarea, monitorizarea și îmbunătățirea serviciilor. Rolul de lider al echipei, în colaborare cu managerul CLOUD OPS, experți în securitate și arhitectură, stabiliți îndrumări și strategii clare pentru echipele de specialiști pentru a construi și a rula infrastructura, a maturiza procesele operaționale, a câștiga eficiență și calitate cu „automatizarea infrastructurii”, îmbunătățirea capacităților operaționale și de dezvoltare (inclusiv: recuperare în caz de dezastru, disponibilitate ridicată a sistemului, soluții scalabile la cerere, monitorizarea infrastructurii, capabilități de implementare continuă etc.). Lucrând îndeaproape cu echipele de arhitectură și inginerie, liderul echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată. procese operaționale mature, obțineți eficiență și calitate cu „automatizarea infrastructurii”, îmbunătățirea capacităților operaționale și de dezvoltare (inclusiv: recuperare în caz de dezastru, disponibilitate ridicată a sistemului, soluții scalabile la cerere, monitorizare a infrastructurii, capabilități de implementare continuă etc.). Lucrând îndeaproape cu echipele de arhitectură și inginerie, liderul echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată. procese operaționale mature, obțineți eficiență și calitate cu „automatizarea infrastructurii”, îmbunătățirea capacităților operaționale și de dezvoltare (inclusiv: recuperare în caz de dezastru, disponibilitate ridicată a sistemului, soluții scalabile la cerere, monitorizare a infrastructurii, capabilități de implementare continuă etc.). Lucrând îndeaproape cu echipele de arhitectură și inginerie, liderul echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată. capabilități operaționale (inclusiv: recuperare în caz de dezastru, disponibilitate ridicată a sistemului, soluții scalabile la cerere, monitorizare a infrastructurii, capabilități de implementare continuă etc.). Lucrând îndeaproape cu echipele de arhitectură și inginerie, liderul echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată. capabilități operaționale (inclusiv: recuperare în caz de dezastru, disponibilitate ridicată a sistemului, soluții scalabile la cerere, monitorizare a infrastructurii, capabilități de implementare continuă etc.). Lucrând îndeaproape cu echipele de arhitectură și inginerie, liderul echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată. Șeful echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată. Șeful echipei promovează cultura DevOps și asigură standarde înalte de livrare. Seful de echipă are capacitatea de a trata cu reclame și cu părțile interesate senior din afacere. Acestea oferă feedback continuu echipelor de proiect pentru a facilita eficiență și economii mai mari. Pot exista responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată.
În calitate de șef de echipă, veți oferi îndrumări într-o gamă largă de operațiuni și puneți accent pe perfecționarea personalului și pe pregătirea la locul de muncă. Veți ajuta la dezvoltarea celor mai bune practici existente, cum ar fi gestionarea configurației și implementarea. Veți fi responsabil să generați și să distribuiți rapoarte cuprinzătoare și detaliate despre performanța echipei, obiectivele și obiectivele legate de misiune. Responsabilitatea de a participa la un grup de lucru pentru experiența clienților, asigurându-se că clienții afectați de probleme pot fi urmăriți și asigurați în mod proactiv. Analiza, urmărirea și raportarea performanței Serviciilor, căutând constant modalități de îmbunătățire și automatizare a rapoartelor noastre. Experiența dvs. va fi împărtășită între echipele globale, atunci când este necesar, fie că oferiți îndrumări altor echipe cu privire la noile tehnologii, sau participarea și derularea inițiativelor globale, cum ar fi Knowledgeshes, CAB, Re-engage etc. Demonstrând efectiv că CLOUD OPS este un centru de excelență în cadrul Sage. Ducând acel mesaj dincolo de CLOUD OPS, Sage către industria externă și arena publică. Demonstrați capacitatea de a comunica și de a colabora într-o manieră deschisă, competentă și profesională în spectrul de conducere organizațională și funcții departamentale Sage.
Înțelegerea deplină a riscului operațional și responsabilitatea pentru furnizarea unui serviciu excelent clienților noștri.
  • Gestionați și planificați sarcinile de lucru și prioritățile echipei lor de operațiuni, lucrând îndeaproape cu echipele de livrare a produselor, influențând abordarea și designul acestora prin implementarea, administrarea, monitorizarea și îmbunătățirea serviciilor.
  • Gestionați așteptările părților interesate și influențați luarea deciziilor cheie la un nivel executiv superior.
  • Oferiți îndrumări într-o gamă largă de operațiuni și puneți accent pe perfecționarea personalului și pe formarea la locul de muncă.
  • Generați și partajați rapoarte complete și detaliate despre performanța echipei, obiectivele și obiectivele legate de misiune.
  • Analiza, urmărirea și raportarea performanței Serviciilor, căutând constant modalități de îmbunătățire și automatizare a rapoartelor noastre.
  • Furnizați și influențați modificări ale matricei de control IT pentru toate serviciile la nivel global.
  • Asumați responsabilitatea personală pentru produsele lor, asigurându-vă că migrează la cele mai noi tehnologii, astfel încât acestea să rămână actuale, disponibile, sigure și performante, asigurând Clienți pentru viață
  • Participați la grupul de lucru pentru experiența clienților cu servicii pentru clienți, asigurați-vă că clienții care sunt afectați de probleme pot fi urmăriți și asigurați în mod proactiv.
  • Gândirea anticipată la cerințele clienților și asigurarea că acestea sunt pe foile de parcurs.
  • Demonstrați capacitatea de a comunica și de a colabora într-o manieră deschisă, competentă și profesională în spectrul de conducere organizațională și funcții departamentale Sage.
  • Promovarea unei culturi DevOps și adoptarea principiilor CI/CD în întreaga organizație Conduceți afacerea Sage în timpul scenariilor de incidente de mare presiune, echilibrând rezoluția tehnică și comunicarea cu părțile interesate. Conduceți incidente de securitate pentru CLOUD OPS la nivel global
  • Responsabilități pentru reclame, bugete și taxare încrucișată
  • Demonstrarea eficientă a CLOUD OPS este un centru de excelență în cadrul Sage. Ducând acel mesaj dincolo de CLOUD OPS, Sage către industria externă și arena publică.
  • Demonstrați inteligență emoțională și tehnică de clasă mondială, motivând oamenii să promoveze obiectivele CLOUD OPS și Sage.
  • Lucrați cu arhitectura și securitatea pentru a stabili standarde tehnice și direcție strategică
  • Responsabilitatea pentru lucrul cu bugetele, identificarea potențialelor economii de costuri și asigurarea că acestea sunt prioritizate. Monitorizarea cheltuielilor pe diverse platforme, identificarea creșterilor treptate, asigurându-se că mediile de dezvoltare rămân la niveluri optime de cheltuieli
  • Influențați și colaborați cu echipele de livrare a produselor pentru a vă asigura că design-urile, standardele și calitatea pot fi implementate îmbunătățind experiența clienților
  • Cercetați și construiți cunoștințe despre servicii noi și disponibile în general, noi modalități de utilizare a tehnologiilor și schimbarea proceselor de afaceri pentru a stabili priorități, a câștiga eficiență și a îmbunătăți experiența clienților
  • Construiți planuri de servicii pentru a atinge standardele ISO și asigurați-vă că documentarea proceselor face parte din ADN-ul echipei
  • Înțelegeți serviciul din perspectiva clientului și comercial, construind relații cu părțile interesate cheie cu privire la schimbările planificate, incidentele și planurile de îmbunătățire a serviciilor, asigurându-vă că planurile sunt aliniate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sage pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sage pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Sage locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?