Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere și expansiune rapidă și căutăm un specialist în asistență care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!
În calitate de specialist în asistență, veți fi responsabil pentru colaborarea cu clienții pentru a răspunde la întrebări tehnice prin e-mail, telefon și chat. Veți lucra îndeaproape cu echipa de experți pentru a răspunde întrebărilor tehnice ale clienților (acționați ca legătură între client și resursele interne Acronis).
Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol esențial și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-o muncă în ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu inconjurator. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.
Ce vei face
- Oferiți asistență tehnică, configurare și depanare a întrebărilor legate de software prin e-mail, telefon și chat pentru clienți și MSP
- Efectuați o analiză tehnică a problemei clientului și definiți planul pentru rezolvarea acesteia
- Fiți responsabil pentru construirea și menținerea unor relații puternice cu partenerii
- Interacționați zilnic cu alți ingineri pentru a furniza planuri tehnice de acțiune sau pentru a vă ocupa de cazurile care necesită escaladare
- Lucrați îndeaproape cu echipa de experți pentru a răspunde întrebărilor tehnice ale clienților (acționați ca legătură între client și resursele interne Acronis)
- Îndeplinește și depășește KPI-urile setate pentru rolul tău (satisfacția clienților, productivitate, calitatea interacțiunii și altele)
- Asigurați-vă că toate comunicările, documentele și fișierele relevante legate de caz sunt înregistrate cu acuratețe în sistemul de asistență
Ce aduci (experiență și calificări)
- Franceză și engleză fluentă (atât oral, cât și scris, cel puțin intermediar superior)
- 1 sau mai mulți ani de experiență de lucru într-un rol similar (de preferință în asistență tehnică de găzduire sau în afaceri cu furnizori de servicii gestionate)
- Cunoștințe despre elementele de bază ale administrării Windows Server (știi cum să aduni și să analizezi diverse jurnale și depozite Windows)
- Abilitatea de a transmite informații tehnice în mod eficient
- Abilitatea de a analiza probleme tehnice
- Abordare excepțională a serviciului clienți și abilități analitice excelente
Ar fi considerat un plus dacă ai
- Experiență și cunoștințe de bază Linux/UNIX, CLI
- Cunoașterea tehnologiilor moderne de virtualizare (experiență în implementarea și gestionarea mașinilor virtuale pe clustere VMware ESXi / Microsoft Hyper-V)
- Experiență cu aplicații de afaceri (MS Exchange, MS SQL, MySQL, Oracle DB, Citrix XenApp, servere NTP)
- Vă rugăm să trimiteți CV-ul și cererea în limba engleză
Cine suntem noi
Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.
Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.
Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.