În calitate de specialist în asistență cloud, veți face parte dintr-o echipă globală și veți lucra cu oameni din întreaga lume. Veți fi responsabil cu monitorizarea și rezolvarea tuturor solicitărilor de asistență de nivel 1 pentru Serviciile Cloud, inclusiv depanarea, instalarea, configurarea și calitatea serviciului. Vă veți folosi abilitățile pentru a găsi soluții pentru probleme tehnice complexe în mediul nostru Cloud.
Acest rol presupune atât lucru la fața locului, cât și la distanță, așa că vă rugăm să luați în considerare că ocazional puteți fi chemat să lucrați de la biroul din Cluj.
Ce căutăm:
- Experiență cu IIS, server Windows și medii de server virtualizate;
- Simț puternic al serviciului clienți, cu bune abilități organizatorice;
- Abilități analitice și de rezolvare a problemelor independente;
- Abilități de comunicare clară, eficientă, verbală și scrisă;
- Un grad ridicat de proprietate și responsabilitate;
- Bune abilități de gestionare a timpului;
- Centrat pe utilizator, dedicat și concentrat;
- Abilitatea de a respecta termenele critice și de a prioritiza sarcini multiple într-un mediu cu ritm rapid;
- Licenta in Informatica, Inginerie sau experienta echivalenta este considerata un plus;
- Cunoașterea aplicațiilor containerizate reprezintă un plus;
- Cunoștințele sau experiența Linux vor fi valorificate;
- Proiectele IT personale sunt considerate un plus.
Ce vei face:
- Răspundeți la solicitările de asistență tehnică din coada noastră de bilete;
- Furnizați configurarea, instalarea, configurarea, întreținerea, depanarea și suportul pentru Yardi și software-ul terță parte pentru serverul de aplicații;
- Depanați automatizarea sistemului;
- Consiliază utilizatorii cu privire la acțiunile adecvate și redirecționează problemele către resursa corespunzătoare;
- Asumați responsabilitatea și responsabilitatea sarcinilor atribuite.
Oferim, de asemenea, un pachet de beneficii competitive, inclusiv:
- Salariu foarte competitiv;
- Plan de rambursare educațională de până la 2000 USD/an calendaristic;
- Plan privat complet de asigurare medicală și de viață;
- Program de lucru flexibil;
- Tehnologie, metode și instrumente de lucru moderne;
- Posibilitatea de a participa la diferite programe de instruire și conferințe;
- tichete de masa 30 RON/zi;
- Activități interne frecvente de implicare, petreceri tematice și team-building.
- Planuri de reduceri pentru centre de fitness, restaurante și diverși furnizori de servicii.
- Fructe proaspete, gustări și cafea la birou;
- Terase în aer liber, săli de jocuri;
- Acces la apartamentele de vacanță ale companiei din SUA
Detaliile companiei
Yardi România face parte din Yardi Systems, Inc., o companie americană înființată în 1984, care a devenit principalul furnizor de soluții software pentru industria imobiliară, cu peste 45 de birouri și peste 8000 de angajați în întreaga lume. Centrul nostru de dezvoltare din Cluj-Napoca, deschis în 2010, este al doilea cel mai mare birou Yardi din lume – numărând peste 1200 de profesioniști dedicați, cu aptitudini foarte diverse, de la dezvoltare de software la cercetare și analiză de date, marketing, jurnalism, consultanță și clienți. serviciu.
Succesul nostru aparține angajaților noștri, care fac din Yardi România un loc uimitor de muncă și de dezvoltare.