Co Management - HR Operations

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rolul postului și responsabilitatea/desemnarea

Consultant CO-Management/Co-Manager


Calificativ Educațional

Orice absolvent / postuniversitar

Calificare profesională dacă există (de preferință) Certificare/calificare BA


Abilități (trebuie să aibă)

• Abilități excelente de comunicare (verbală și scrisă), abilități de prezentare,

•Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor,

•Bune cunoștințe despre aplicațiile MS Office

• Orientat către client

• Experienta dovedita pentru implementarea proceselor in domeniul serviciilor de resurse umane

•Grad ridicat de interacțiune cu clienții la nivel internațional

•Bune cunoaștere a pieței pentru a aduce avantaje competitive (benchmarking)


Abilități (bine de a avea)

•Abilitatea de a face mai multe sarcini

•Un bun coechipier

Experienta (minim) 8 ani.


Experiență (maximum) 15 ani.


Descrierea postului

•Supraveghează co-gestionarea contractelor de furnizori/furnizori terți pe parcursul întregii transformări a clientului și centralizează informațiile operaționale.

•Sprijin operațiunile zilnice în procesul de management al schimbărilor – evaluați viabilitatea modificărilor necesare, monitorizați cererea în raport cu bugetul de resurse umane al clientului.

•Supraveghează procesele de monitorizare și control al furnizorilor terți. Urmărirea performanței furnizorului, respectarea nivelurilor de servicii convenite

•Monitorizarea calității și îmbunătățirea continuă a cadrelor globale – controlul costurilor, controalele experienței angajaților.

• Efectuați o analiză a decalajelor și identificați soluții de abordat.

• Lucrează continuu cu clientul pentru a comunica strategia, pentru a înțelege cerințele organizației/punctele dureroase și pentru a co-executa viziunea

•Demonstrați abilități puternice de lucru în echipă, comunicare, rezolvare de probleme, organizare, documentare și management al proceselor

• Înțelegerea solidă a unui program de externalizare de înaltă disponibilitate pentru misiune critică. Abilitatea de a crea și gestiona procese și proceduri operaționale. Înțelegerea solidă a construirii de soluții scalabile pentru clienți

• Răspunzător de performanța financiară a contractului - în ceea ce privește Venitul / Marja și potențialul de creștere - generează venituri suplimentare prin colaborarea cu clientul și prin marketingul de servicii suplimentare

• Răspunderea pentru îndeplinirea rezultatelor afacerii legate de contractul cu clientul.

• Răspunderea pentru atingerea obiectivelor de co-management (sondaj pentru clienți)


KSA-uri cheie necesare

• Abilități puternice de comunicare într-un mediu orientat către client

• Abilități excelente de comunicare și urmărire

•Abilități de management al clienților

•Capabil să facă față escaladelor atât în ​​cadrul echipei, cât și din partea clientului legate de domeniul său de expertiză

•Conduce o echipă de peste 30 de resurse în timpul tranziției și transformării (coordonează ateliere-cadru, proiectarea proceselor, controale financiare)

•Dorința de a călători la site-ul clientului.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Digital Operations and Platforms locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?