Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

 

Care vor fi principalele responsabilități?

 

  • Coordoneaza si planifica activitatile specifice activitatii de recuperare creante;
  • Coordoneaza activitatea de recuperare creante in colaborare cu societatile de recuperare;
  • Gestioneaza raporturile comerciale cu societatile de recuperare creante: negocierea contractelor, urmarirea indeplinirii acestora precum si incadrarea in bugetul alocat;
  • Coordoneaza implementarea si aplicarea politicilor de colectare in concordanta cu politicile grupului si cu strategia de risc a companiei;
  • Realizeaza incadrarea clientilor din portofoliul performant in clase de monitorizare conform procedurilor grupului;
  • Sustine misiunile de audit intern si extern furnizand informatiile solicitate

 

Ce te recomandă?

 

  • Studii superioare economice finalizate;
  • Experienta minim 3 ani in domeniul financiar bancar cu experienta in leasing de cel putin 1 an de preferat;
  • Excelente abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);
  • Cunostinte bune de operare PC si a pachetului Microsoft Office;
  • Fluență in limba engleza;

 

Ce atuuri ai?

 

  • Capacitate de organizare;
  • Gandire analitica si abilitatea de sinteza a unui volum ridicat si diversificat de informatii;
  • Persoană proactivă si responsabilă;
  • Abilități de a efectua activitati simultane și de a lucra in echipă
  • Abilitatea de a gestiona corect si echitabil resursele din cadrul echipei.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Leasing Corporation IFN SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Leasing Corporation IFN SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Leasing Corporation IFN SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?