Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Care vor fi principalele responsabilități?
- Coordoneaza si planifica activitatile specifice activitatii de recuperare creante;
- Coordoneaza activitatea de recuperare creante in colaborare cu societatile de recuperare;
- Gestioneaza raporturile comerciale cu societatile de recuperare creante: negocierea contractelor, urmarirea indeplinirii acestora precum si incadrarea in bugetul alocat;
- Coordoneaza implementarea si aplicarea politicilor de colectare in concordanta cu politicile grupului si cu strategia de risc a companiei;
- Realizeaza incadrarea clientilor din portofoliul performant in clase de monitorizare conform procedurilor grupului;
- Sustine misiunile de audit intern si extern furnizand informatiile solicitate
Ce te recomandă?
- Studii superioare economice finalizate;
- Experienta minim 3 ani in domeniul financiar bancar cu experienta in leasing de cel putin 1 an de preferat;
- Excelente abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);
- Cunostinte bune de operare PC si a pachetului Microsoft Office;
- Fluență in limba engleza;
Ce atuuri ai?
- Capacitate de organizare;
- Gandire analitica si abilitatea de sinteza a unui volum ridicat si diversificat de informatii;
- Persoană proactivă si responsabilă;
- Abilități de a efectua activitati simultane și de a lucra in echipă
- Abilitatea de a gestiona corect si echitabil resursele din cadrul echipei.