Collections Specialist with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Se asigură că societatea convertește veniturile în numerar prin determinarea nivelurilor adecvate de credit și colectarea creanțelor. Gestionează procesele de credit și de colectare, asigură conformitatea cu politica companiei și cerințele legale, asigură calitatea procesului și oferă instruire și suport. Analizează situația financiară a clientului pentru a determina limita de credit și ratingul de risc. Menține relații continue cu clienții de mare valoare și organizațiile de vânzări. Monitorizează sistemele de comerț electronic și tranzacțiile cu cardul de credit pentru a detecta frauda. Se asigură că plățile sunt încasate în timp util și rezolvă problemele și disputele care împiedică plata clienților.

· Analizează și recomandă limitele de credit ale clienților pe baza scorurilor de credit.

· Investigează potențialele fraude de credit și lucrează îndeaproape cu securitatea internă și partenerii de afaceri pentru a le rezolva.

· Rezolvă problemele legate de credit în mod independent.

· Negociază avansul cu clienții și personalul de vânzări al companiei pentru a permite clienților să cumpere peste limita lor de credit.

· Analizează și cercetează delincvența contului de creanțe ale clienților și determină tipul de metodă de comunicare pentru a facilita plata.

· Soluționează disputele legate de plata clienților pe conturile de nerambursate și negociază și asigură plata de la client.

· Recunoaște tendințele de neplată și rezolvă problemele prin implicarea partenerilor interni.

· Inițiază procesul de soluționare a litigiilor cu partenerii interni ai companiei și urmărește problema și asigură rezolvarea pentru companie și client.

· Analizează clienții cu risc și recomandă strategii de cont pentru a preveni abaterile.

· Diplomă universitară de prim nivel cu accent în afaceri sau economie recomandată sau experiență echivalentă.

· De obicei, 1-2 ani de experiență în colectare.

· Abilități intermediare de comunicare scrisă și verbală, negociere și rezolvare a conflictelor.

· Cunoștințe contabile intermediare.

· Abilități intermediare de rezolvare a problemelor.

· Cunoștințe de bază pe calculator.

· Abilități intermediare de prioritizare.

· Înțelegerea de bază a instrumentelor de diminuare a riscurilor.

· Înțelegerea intermediară a procesului de gestionare a comenzilor companiei.

· Înțelegerea avansată a procesului de gestionare a disputelor companiei.

· Înțelegerea intermediară a proceselor de colectare și a conceptelor financiare.

· Nivel bun de engleză

· Cunoștințe de limba franceză intermediară.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DXC Technology pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DXC Technology pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DXC Technology locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?