Collections Specialist with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Viitorul este ceea ce îl facem noi.


Când vă alăturați Honeywell, deveniți un membru al echipei noastre globale de gânditori, inovatori, visători și realizatori care fac lucrurile care fac viitorul. Asta înseamnă să schimbăm modul în care zburăm, să alimentem avioanele într-un mod ecologic, să păstrăm clădirile inteligente și în siguranță și chiar să facem posibilă respirația pe Marte.


Lucrul la Honeywell nu înseamnă doar dezvoltarea unor lucruri interesante. De aceea, toți angajații noștri beneficiază de acces la oportunități dinamice de carieră în diferite domenii și industrii.


Ești gata să ne ajuți să facem viitorul?


Responsabilitati:

  • Gestionează poziția datoriei pentru conturile clienților alocate
  • Creați și implementați strategii pentru a asigura colectarea la timp a datoriilor restante
  • Gestionarea procedurilor de credit și de colectare care includ evaluarea și evaluarea diferitelor rapoarte de credit
  • Conducerea afacerii Planurile anuale de operare și îndeplinirea țintelor de colectare, restante, ținte de datorii neperformante
  • Configurarea mecanismului de control pentru o mai bună conformitate/respectare a politicilor cu Customer Focus
  • Asigură colectarea la timp a banilor restante în conformitate cu politicile și procedurile
  • Contactează clienții cu privire la toate articolele neplătite și urmărește frecvent comunicările
  • Identifică conturile care necesită o atenție specială și rezolvă dificultățile, consultând managementul și escaladând acolo unde este cazul
  • Menține detaliile clienților și înregistrările contului exacte și actualizate
  • Implementarea/conducerea mecanismului de control pentru o mai bună conformitate/respectare a politicilor


Calificări:

  • Diplomă de licență în finanțe/contabilitate sau în domeniul conexe
  • Cunoștințe MS Office (Excel, Power Point și Word)
  • Cunoștințe extinse C2C și experiență de gestionare a clienților de la capăt la final
  • Cunoștințe extinse despre ERP-uri SAP/Oracle
  • Experienta anterioara in afaceri cu produse
  • Disponibilitate de a călători după cum este necesar
  • Abilități puternice de analiză, de extragere a datelor și de rezolvare a problemelor, capabil să lucreze în mediul de echipă și în diferite funcții
  • Cunoștințe avansate de germană și engleză


Noi oferim:

  • O cultură care încurajează incluziunea, diversitatea și inovația
  • Formare specifică pieței și dezvoltare personală continuă
  • Oportunități de creștere în carieră
  • Lideri cu experiență pentru a vă sprijini dezvoltarea profesională
  • Mediu de lucru internațional


Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine.


Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap.


Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la cererea de angajare sau la procesul de interviu, pentru a îndeplini funcții cruciale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare.


Informații suplimentare

  • ID POST: HRD175871
  • Categorie: Finanțe
  • Location: 3 George Constantinescu,,Upground building, 5th floor (entrance A) District 2,Bucharest,BUCURESTI,020339,Romania

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honeywell locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?