Commercial Assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru clientul nostru, reprezentanta in Romania a unei companii producatoare din industria de îngrijire a pielii, lider al pietei specifice, cautam o persoana pentru pozitia de Asistent Comercial / Vanzari, care sa acorde suport pentru toate operatiunile ce tin de activitatea Departamentului Comercial.


Compania are firma mama in Franta si reprezinta un sistem unificator de mărci, cu o abordare ecobiologică, bazata pe respectul pentru piele și pe cunoașterea biologiei sale, in acord cu toate cerințele științifice și umane.


Responsabilitati principale:

· Mentinerea unei bune relatii cu clientii si furnizorii companiei.

· Buna colaborare cu celelalte departamente in ceea ce priveste problemele uzuale legate de activitatea de care este responsabil.

· Preluarea comenzilor clientilor, plasarea si urmarirea lor pana la livrare, impreuna cu reprezentantul de zona caruia ii este arondat clientul in cauza.

· Oferirea de informatii clientilor privind gamele de produse, stocuri, preturi, termene de livrare, conditii de livrare etc.

· Preluarea reclamatiilor clientilor( de ordin logistic) si rezolvarea lor.

· Intocmirea facturilor fiscale, cu respectarea preturilor si conditiilor stabilite pentru fiecare client si urmarirea intoarcerii documentelor de la clienti.

· Emiterea documentelor de corectie facturi si avize storno pentru diferente inregistrate la receptia marfii sau in cazul retururilor agreate.

· Lansarea comenzilor de transport catre partenerii logistici si monitorizarea fluxului de livrare, impreuna cu Supply Chain Specialist.

· Emiterea documentelor de transport( note receptie, avize expeditie, bonuri de consum etc).

· Pregatirea setului de documente necesare pentru livrarea marfurilor catre clienti( facturi, avize, declaratii de conformitate, buletine analize), respectand termenul de emitere agreat).

· Urmarirea realizarii programului de livrari si a expedierii marfii in conformitate cu comenzile primite de la clienti, in conditiile de calitate stabilite conform contractelor in derulare.

· Gestionarea mostrelor, produselor FREE si POSM-urilor si trimiterea lor in tara catre reprezentantii pharma, reprezentantii medicali si traineri, impreuna cu documenele de transport necesare (avize, bonuri de consum etc).

· Centralizarea si stocarea tuturor documentelor ce tin de activitatea Departamentului Comercial.

· Primirea facturilor de la colaboratori( clienti farmacii lanturi nationale, lanturi regionale, distribuitori), centralizarea lor in Excel, confirmarea sumelor facturate cu persoanele din cadrul comapaniei responsabile de fiecare furnizor in parte.

· Realizarea si transmiterea catre colegii din teren a rapoartelor de vanzare/stoc distribuitori.

· Prelucrarea bonurilor de consum, monitorizarea constanta a fluxului acestora si comunicarea lunara cu membrii echipei de management privind situatia bonurilor pe echipa fiecaruia.

· Transmiterea lunara a situatiei bonurilor de consum catre CM, pentru echipele din cadrul departamentului comercial.

· Monitorizarea procesului de raportare in CRM a echipelor din teren si comunicarea pe aceasta tema cu echipa de management, furnizand rapoarte periodice.

· Efectuarea inventarului de marfa ori de cate ori este necesar impreuna cu departamentul de contabilitate si personalul din depozit, urmarirea constanta a BBD-urilor. Impreuna cu Supply Chain Specialist.

· Suport pentru toate echipele de teren( reprezentanti pharma, reprezentanti medicali, trainer, merchandiseri).

· Indeplinirea altor sarcini alocate de catre Managerul direct sub indrumarea si coordonarea acestuia.


Candidatul ideal:

  • Studii universitare
  • Minim 2 ani experienta relevanta in domeniu
  • Abilitati de operare MS Excel, Ms Office, cunostinte sisteme gestiune si CRM
  • Limba engleza
  • Experienta de lucru in echipa, abilitati de comunicare si interpersonale
  • Bune abilitati de organizare, analiza, atentie la detalii
  • Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita.


Toți candidații care îndeplinesc cerințele de mai sus sunt invitați să aplice online. Vom contacta doar candidații potriviți pentru acest post în maximum 2 săptămâni.

Pentru mai multe locuri de muncă vă rugăm să vizitați site-ul nostru www.adecco.ro și să vă înregistrați CV-ul în baza noastră de date pentru a fi eligibil pentru locurile de muncă actuale sau viitoare. Toate aplicațiile sunt considerate strict confidențiale.

Prin trimiterea datelor dumneavoastră cu caracter personal prin poștă electronică la orice adresă de e-mail care se termină în „adecco.com” sau „adecco.ro”, prin intermediul platformelor de social media (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea prin intermediul unei platforme de locuri de muncă online, sunt de acord în mod expres și fără echivoc ca aceste date să fie prelucrate de companiile grupului Adecco. Orice reclamație privind prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să contactați [email protected].

„ADECCO RESURSE UMANE este un operator înregistrat de date cu caracter personal nr 15866/2010”

Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “adecco.com” sau “adecco.ro”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului Adecco. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in companiile din cadrul grupului Adecco sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale.Grupul Adecco a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, etnie, rasă, orientare politică, religioasă, starea de sănătate, adresa de domiciliu, reședința, adresa de e-mail, cont bancar, ocupația, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale.ADECCO RESURSE UMANE SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15866/2010. ADECCO ROMANIA SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15862/2010. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre companiile din grupul Adecco, va rugam sa va adresati ofiterilor nostri de protectie a datelor personale la [email protected].

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Adecco pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Adecco pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Adecco locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?