Rol: Conduceți ateliere pentru clienți în procesele de asistență în vânzări, inclusiv managementul contractelor, servicii tehnice, suport clinic etc.
Durata: 3-4 saptamani (lucrare la distanta)
1. Conduceți ateliere pentru clienți în procesele de asistență în vânzări, inclusiv managementul contractelor, servicii tehnice, suport clinic etc.
2. Lucrați cu echipa și clientul pentru a înțelege operațiunile lor în cadrul proceselor și a utiliza cadrele pentru a proiecta modelul de operare țintă
3. Identificarea oportunităților de transformare în domenii din procese, tehnologie, controale, KPI-uri etc.
4. Înțelegerea temeinică a proceselor și conducerea conversațiilor cu clienții
5. Analiză intensă a datelor pentru a revizui performanța operațiunilor curente și pentru a urma o abordare structurată susținută de backup de date pentru a face recomandări finale
6. Expertiza profundă în fabricarea de dispozitive farmaceutice/medicale
7. Înțelegerea amănunțită a lanțului valoric Dispozitive medicale și a părților interesate cheie (GPO / Spitale / Distribuitori etc.)
Responsabilitati cheie-
1. Conduceți ateliere pentru clienți
2. Asimilarea datelor și obținerea de perspective asupra problemelor cheie ale proceselor - Managementul Contractelor, Servicii Tehnice, Suport clinic etc.
3. Identificarea oportunităților de transformare și finalizarea soluției