Acționați ca un
punct de contact de intrare și oferiți asistență tuturor clienților din țara desemnată: salutări, jurnalul de interacțiune, identificarea clientului. Aceasta va implica rezolvarea primului apel pentru majoritatea întrebărilor clienților și asigurarea că cazurile complexe sunt escalate și urmate de punctul de contact corect din Schneider Electric. Interogările vor include, dar nu se limitează la următoarele:
- Post-vânzare – returnarea produsului (RMA) și escaladarea întrebărilor mai tehnice; gestionarea comenzilor, facturii, livrarilor
- Prevânzare – Preț și disponibilitate, oferind o referință de catalog, introducerea comenzii, cotații, identificarea oportunităților, comerț electronic, managementul cunoștințelor
- Urmăriți clienții potențiali generați din activitățile de marketing.
- Îmbunătățiți satisfacția clienților prin furnizarea unui suport primar profesional de înaltă calitate clienților;
- Stabiliți o relație puternică și profesională cu conturile și contactele alocate, asistând în același timp echipa de vânzări relevantă pentru a crește veniturile și cota de piață;
- Identificați noi oportunități de afaceri, definiți și cotați produse din cererile clienților, coordonând cu cotația relevantă, contactul de vânzări sau de marketing pentru prețuri speciale;
- Comunicați cu oamenii de vânzări relevanți.
Calificări
Experiență și abilități pe care le căutăm:
- Studii: De preferat diplomă de licență;
- Experienta in asistenta clienti reprezinta un plus;
- Fluent în limba germană;
- Este de dorit experiență anterioară în asistență pentru clienți sau vânzări;
- Cunoștințe electrice de lucru constituie un avantaj;
- Abilitatea de a face mai multe sarcini (înregistrarea interogărilor în timp ce vorbiți cu clienții);
- Cunostinte PC (Microsoft, Windows, ERP-uri);
- Esenţială aptitudinea de bază pentru învăţarea conceptelor tehnice;
- Excelente abilități interpersonale, de comunicare și de gestionare a timpului;
- Abilitatea de a lucra din proprie inițiativă, dar și ca parte a unei echipe;
- Sunt necesare abilități puternice de comunicare verbală și scrisă;
- Flexibil și având capacitatea de a învăța rapid;
- Experiența anterioară în CRM reprezintă un avantaj.
Ceea ce oferim:
- Posibilitatea de a lucra de acasă conform politicii interne
- Pachet salarial competitiv si plin de satisfactii
- Ateliere de bunăstare
- Instruire practică și acces la laboratoarele noastre tehnice
- Sesiuni de conexiune cu management global
- Expunerea la un mediu multicultural și dinamic
- Plan de dezvoltare prin traseu de carieră și coaching
- Mediu cool al site-ului
- Angajator cu accent pe durabilitate
- Diversitate și incluziune - parte integrantă a istoriei, culturii și identității companiei.
Program: Full-time
Cerere : 008360