Commercial Sales Support with Russian or Ukrainian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru are sediul central în Ucraina și este activ în sectorul Distribuției de dispozitive inteligente pe piețele din Ucraina, UE (Bulgaria), Moldova și CSI.

Cautam o persoana care sa fie responsabila de biroul de back-sales, acoperind: mentenanta ERP, documente de vanzari, control financiar documente de baza si va fi persoana principala care va comunica cu departamentul financiar\legal\logistic al HQ.



Responsabilitati:




  • Menținerea unui sistem de dosar accesibil și organizat pentru profesioniștii în vânzări și administrație

  • Se ocupă de toate sarcinile administrative ale departamentelor HQ

  • Oferirea de asistență membrilor echipei de management și directorilor, după cum este necesar

  • Efectuarea sarcinilor de introducere a datelor în ceea ce privește valorile, cifrele de vânzări și alte date cheie

  • Crearea și procesarea vânzărilor în timp util

  • Raportarea oricărei activități neobișnuite către supraveghetori

  • Accelerarea solicitărilor rapidă comenzile și modificarea comenzilor de vânzare și a informațiilor de expediere, după cum este necesar





Cerințe și abilități:




  • Rusă SAU Ucraineană fluent este ideal;

  • Minim 2 ani de asistență relevantă pentru departamentul comercial/de vânzări sau service pentru clienți în cadrul unei companii/furnizor/integrator electronic/IT&C, etc.

  • Experiență practică cu ERP și MS Excel

  • diplomă de licență în vânzări, administrarea afacerilor sau un domeniu relevant

  • Este necesară limba engleză locală excelentă și conversațională

  • Analitic

  • Capabil să înțeleagă nevoile de vânzări

  • Bune abilități de prezentare și scriere, acționând cu un sentiment de urgență și capabil să lucreze atât independent, cât și în echipă

  • Promptitudine și autoorganizare

  • Comunicator eficient

  • Personalitate punctuala si pozitiva.





Ce oferă:




  • Lucru hibrid – lucru parțial la distanță este posibil 1-2 zile/săptămână

  • Orar flexibil – de asemenea posibil

  • Lucrul cu clienți internaționali și șansa de a lucra într-o companie în creștere rapidă.





Disclaimer: Din cauza unui număr mare de cereri, nu vom putea răspunde tuturor candidaților. În orice caz, CV-ul tău va fi stocat în siguranță pentru o ocazie viitoare mai bună. Vă rugăm să rețineți că anunțurile noastre de carieră pot folosi niveluri de salariu aproximative ca ghid. Cu toate acestea, suntem bucuroși să luăm în considerare cererile de la toți candidații care sunt capabili să demonstreze abilitățile necesare pentru a-și îndeplini rolul. Putem răspunde doar celor mai potriviti solicitanți într-un timp mediu de răspuns de maximum 4 (patru) săptămâni. Restul CV-urilor sunt stocate în pool-ul nostru internațional de talente pentru potențiale meciuri viitoare. Vă rugăm să rețineți că informațiile dumneavoastră personale vor fi tratate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Mulțumesc!

cod consultant: CP109/18/10/2022

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Antal International pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Antal International pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Antal International locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?