Commission Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de lider în industrie și furnizor de software ca serviciu, misiunea noastră la 8x8, Inc. [NYSE: EGHT] este de a transforma viitorul comunicațiilor de afaceri. Platforma de comunicații deschise (TM) 8x8 reunește în mod unic soluții de voce, video, colaborare, Contact Center și API de clasă enterprise, ajutând companiile din întreaga lume să-și transforme experiența clienților și angajaților și dând putere forțelor de muncă din întreaga lume să lucreze mai inteligent.

Pentru informații suplimentare, vizitați www.8x8.com sau urmăriți 8x8 pe LinkedIn, Twitter și Facebook.

Asistați managerul senior de comisioane cu procesele de plată de stimulente legate de vânzări de la capăt la capăt, asigurându-vă că programele sunt administrate în mod consecvent, comunicate eficient, aliniate cu obiectivele de afaceri și în conformitate cu politicile companiei.

Analistul de comisioane va fi responsabil pentru procesul corect și în timp util de calculare a comisioanelor de vânzări pentru EMEA, atât pentru echipele interne de vânzări, cât și pentru partenerii externi. Aceasta include crearea și actualizarea platformelor de comisioane, colaborarea cu partenerii de afaceri pentru a obține date cruciale pentru calcularea comisiilor finale. Dezvoltarea, menținerea și generarea de rapoarte și instrumente pentru procesarea comisiilor. Lucrați cu întrebări complexe de cercetare și rezolvați-le în timp util, oferind servicii excelente liniilor de afaceri. Această poziție necesită un gânditor inovator care să poată interfața cu mai multe funcții în efortul de a implementa proceduri și controale și de a menține sistemele noastre de sprijin. Veți avea capacitatea de a gândi logic la o problemă și de a crea un proces nou sau de a îmbunătăți un proces existent pentru a îmbunătăți soluțiile.

Cerințe
  • Mențineți și verificați acuratețea plăților și a extraselor, lucrând în mod interfuncțional pentru a asigura acuratețea.
  • Lucrați cu statul de plată la raportarea întâlnirilor și termenele limită de salarizare.
  • Comunicați în timp util echipei de salarizare orice modificări/corecții ale comisioanelor.
  • Răspundeți și rezolvați întrebările și problemele legate de comisioane din unitățile de afaceri.
  • Oferiți suport și rapoarte ad-hoc pentru conducerea superioară.
  • Construiți și mențineți modele anuale de planuri de compensare în cadrul sistemului companiei
  • Dezvoltați procese și proceduri pentru a spori eficiența și a reduce riscul de eroare.
  • Identificați oportunitățile de îmbunătățire pentru fluxul de lucru atribuit și colaborați cu părțile interesate cheie pentru a permite implementarea oportunităților de îmbunătățire.
Calificări
  • Experienta anterioara de lucru in compensarea vanzarilor
  • Lucrul cu planuri avansate de stimulare.
  • Cunostinte avansate in Excel.
  • Experiență în utilizarea instrumentelor de compensare bazate pe cloud - Xactly, Anaplan etc. reprezintă un plus
  • Atenție extremă la detalii pentru a asigura acuratețea și integritatea comisiilor.
  • Abilitate demonstrată de a comunica eficient atât în ​​scris, cât și verbal și de a menține relații de lucru strânse cu diferiți clienți interni, acționând în același timp ca punct de legătură între mai multe niveluri de management și departamente.
  • Capabil să gestioneze priorități concurente cu mai multe termene limită și multitasking într-un mediu cu ritm rapid.
  • Înțelegerea nevoilor de afaceri pentru disponibilitatea analistului în timpul ciclurilor de comisioane și a calendarului de salarizare.
  • Atitudine analitică cu abilități demonstrate pentru succesul în afaceri, inclusiv managementul proiectelor, rezolvarea problemelor și capacitatea de a diagnostica și de a satisface cerințele afacerii
Lucrează la 8x8
  • Tehnologie lider în industrie, premiată și recunoscută în două Quadrant Magic Gartner
  • Cultură incluzivă, susținătoare și colaborativă, dar cu o mentalitate de câștig
  • Încurajare și mediu pentru a face diferența
  • Distracție – vezi postările noastre pe Instagram în Marea Britanie, România și SUA, zâmbetele sunt reale
  • Pasiune profundă pentru a face tot ce este mai bun pentru clienții noștri, oferindu-le cele mai bune servicii și cea mai bună tehnologie
Beneficii
  • 25 de zile de concediu anual
  • Vacanță suplimentară de 1 zi de concediu pentru fiecare 2 ani întregi de angajare (max. până la 5 zile)
  • Sărbătorile legale (sărbătorile legale) în timpul weekendului, sunt respectate în zilele lucrătoare
  • Participarea la schema de bonusuri a companiei – bazată pe performanța companiei și performanța individuală
  • Pensiune privata
  • Asigurare de Viata de Grup
  • Asistență medicală privată
  • Tichete de masă
  • Alocație pentru telecomunicații
  • Alocație pentru nou-născut
  • Alocație de Crăciun și Paște
  • Platformă flexibilă de beneficii
  • Activități și evenimente de implicare a angajaților
  • Inițiative de învățare și formare
  • Program de lucru flexibil
  • Planul de cumpărare de acțiuni pentru angajați
Pentru o privire mai atentă asupra modului în care arată viața la 8x8 International și la biroul din Cluj, consultați pagina noastră de Instagram.

8x8 crede că diversitatea face compania noastră mai puternică, motiv pentru care suntem un angajator mândru de egalitate de șanse și încurajăm tot personalul nostru să-și aducă eul autentic la muncă. Credem în corectitudine și credem în securitate, așa că ne rezervăm dreptul de a verifica antecedentele oricui căruia îi oferim o ofertă de angajare.

Pentru solicitanții europeni de locuri de muncă, Notificarea noastră privind confidențialitatea solicitanților de locuri de muncă poate fi găsită aici .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la 8x8 pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la 8x8 pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are 8x8 locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?