Communication Administrator - 1 year contract

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de nou administrator de comunicații, veți fi responsabil de gestionarea bugetului departamentului de comunicații - acuratețea bugetului echipei. Sprijiniți echipa de comunicații interne cu sarcini de logistică/administrare și coordonare și urmărire cu comunicatorii site-ului. Sprijin în calitate de comunicator de șantier în biroul București în dezvoltarea și implementarea activităților locale pentru îmbunătățirea angajamentului angajaților.

Principalele responsabilitati ale rolului nostru:

  • Urmărirea și gestionarea bugetului echipei de comunicare (urmărire, ridicare comenzi de achiziție)
  • Creșterea comenzilor de cumpărare (P2P) - proces P-card
  • Managementul furnizorilor
  • Suport logistic și administrativ pentru proiecte de comunicații interne globale (comandă de mărfuri, expediere, urmărire, liste de actualizare etc.)
  • Asigurați legătura și urmăriți cu comunicatorii site-ului cu privire la activități (traduceri, rapoarte, colectare de informații etc.)
  • Asistență cu actualizările instrumentelor de comunicații interne (intranet, sharepoints etc.)
  • Sprijin în dezvoltarea inițiativelor globale - scriere, pregătire ppt (ar fi un plus)
  • „Sprijină comunicarea locală a site-ului din biroul din București cu organizarea de evenimente locale (Primărie, vizite GSLT, sărbători etc), managementul InfoHub și comunicații locale (anunțuri de organizare etc.)
  • Comitetul WeCare4 și sprijin cu evenimente locale (Săptămâna diversității și incluziunii, Luna STEM etc.)

Abilități și calificări:

  • 2 ani + in rol administrativ. O oarecare experiență în comunicare, iar dacă nu, arată un mare interes în domeniu.
  • Fluența limbii engleze (oral și scris) obligatorie.
  • Abilitati de management de proiect si orientat catre detalii
  • Bune abilități de comunicare și capacitatea de a comunica eficient cu furnizorii externi și părțile interesate interne de la diferite funcții și niveluri
  • Stăpânirea instrumentelor de calcul precum Word, Excel și Power Point.
  • Bune abilități de gestionare a timpului și organizare
  • Experiență în lucrul în companii globale sau organizații multi-matrice reprezintă un plus
  • Bune abilități de scriere și jucător de echipă

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Garrett - Advancing Motion pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Garrett - Advancing Motion pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Garrett - Advancing Motion locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?